Amorgos és Thíra (Szantoríni) 2016.08.20-09.04 | hofelho658 | 81% | 2016-09-10
Szubjektív uti napló- szerűség Amorgosról és Thíráról :) A legvégén van uti költség összefoglaló. Amorgos 2016.08.20-08.27 2016.08.20-21 Ferihegyről az Aegan gépe indul menetrend szerint 17.30-kor, landol Athenban 20.25-kor. A kompunk Pireuszból indul 23.55-kor ( Blue Star... |-> Tovább

Kréta, Agia Marina 2016 augusztus | ZA07749 | 76% | 2016-09-06
2015 év végén elkezdtük tervezgetni hová is utazzunk idén nyáron. Elég hamar döntésre jutottunk, hogy Görögország, azon belül is Nyugat-Kréta lesz az úti cél. Végül Agia Marinára esett a választásunk, hiszen kiváló kiindulópontnak tűnt a környék bejárásához. Év... |-> Tovább

Lefkada 2016.07.21-08.01 | szgi952 | 88% | 2016-08-29
07.18-án kiválasztottuk, befizettük az Aeolusnál a buszos nyaralásunkat Lefkadára. 20-án indultunk Budapesti felszállással. Magyarul szűkszavú, de korrekt tájékoztatást kaptunk és mivel már sokadik buszos utunk, így sok meglepetés nem érhetett. A szerbeknél álldogáltunk pár... |-> Tovább

Nászút Krétán | Nooncsy630 | 51% | 2016-08-22
Második nap reggeli után lementünk a strandra. Béreltünk napernyőt, ez 10 euró volt egy napra (egy napernyő 2 napozóággyal). Csak este jöttünk fel, egész nap fürödtünk, illetve déltől 2-ig árnyékban voltunk, 50 faktoros naptejjel kentük be magunkat, de még így is sikerült... |-> Tovább

Kefalonia by Wucy | Wucy | 3504 | 93% | 2016-07-03
Összeállitottam egy beszámolót nektek részletes leirással, koordinátákkal, térképekkel és képekkel Kefalónia összes partjáról. Valamennyi parton magam is jártam, ezért az információkat saját tapasztalatim alapján irtam, amiket kibővitettem az interneten leirt, mások által... |-> Tovább

Kefalónia 2016 június | mona11131529 | 89% | 2016-06-28
A Personal Tours szervezésével utaztunk repülővel Kefalóniára június 17-24-ig. A szállásunk Lourdas, Lara apartmanban volt.   Az indulásunk egy kicsit izgatottan indult, mert a helyi utazási irodánál azt a tájékoztatást kaptuk, hogy a reptéren várni fog minket egy... |-> Tovább

Először Görögországban | knetl961497 | 87% | 2016-05-24
2015. július 13-án indultam el első görögországi utamra. Frissen érettségiztem, a gimimmel mentünk, amolyan még egyszer, utoljára érezzük jól magunkat apróból. Egész tanévben gyűjtögettünk anyukámmal, annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet láthassak Görögországból,... |-> Tovább

Skiathos ősszel | Mediterraneo1321 | 90% | 2016-02-01
Szeptember 24. szombat - Utazás Volosba Indulás otthonról esőben. Szemerkélő esőben autózunk Bp-re, ahol egyre jobban esik. A reptéren már szakad az eső. Esőben száll fel a gép, vastag a felhőtakaró, ami felé emelkedünk és csak itt-ott vékonyodik el. Szalonikihez közeledve... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Oldalletöltés ma: 1445

• Összes látogató: 4 371 883

Fani Apartments - Vourvourou
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.