Mesés 2 hét Pargán 3215 77% 2017-09-12
Az idei évben Pargára esett a választásunk. Mivel Görögországnak ezen részén még nem jártunk kíváncsian vártuk a nyaralást. Odafelé foglaltunk egy tranzitszállást reggelivel Chalkidonában, mert a korábbi autós útjaink tapasztalata alapján úgy gondoltuk estére kényelmesen oda tudunk érni. Szerettünk volna kipihenten érkezni a nyaralásra. Az utolsó hetekben gyűjtögettem a hasznos... |-> Tovább
Paros és Naxos 2017. 1368 80% 2017-09-03
Paros – Naxos 2017.08.11-27 Idén Alonissos és Skyros volt tervezve, jármű indulások, árak és hasonló dolgok miatt lett végül Paros és Naxos. Tarol a Kikládok , tavaly Amorgos és Thíra vendégei voltunk, jövőre Ikaria és még nem tudni melyik sziget van tervezve. Esetleg Milos ....sok helyen nem voltunk még a Kikládokon:) Aug.11 péntek indulás Ryanair visz minket Ferihegyről... |-> Tovább
Lefkada 2017 május 22-31 6046 94% 2017-06-05
Aki egyszer beleszeretett Görögországba az menni fog 1x, 2x 5x, sokszor és ha véletlenül egy évet kihagy akkor hiányérzete van. Így vagyunk ezzel mi is ezért már novemberben eldöntöttük, hogy a következő szezon első turnusával ott a helyünk. Választásunk Lefkadára esett. Buszos út volt , nagyjából időben elindultunk bár egyik utastársunkra várni kellett mert az értékesítő partner... |-> Tovább
Kilenc ok Rodoszra (2015) 2533 72% 2017-05-08
Még nem telt el 24 óra, hogy felszállt a gépem Rodoszról. Reggel azzal ébredtem, hogy bárcsak ma is mehetnék még egy kört az óvárosban vagy a kikötőben – és megnéztem, van-e még októberben egy péntek-hétfői járat oda… Pedig ez már a 2. nyaralásom volt a legnagyobb dodekán szigeten, és mégsem csökkentette, inkább növelte a Rodosz-éhségemet, nekem, aki sosem értettem, minek járnak... |-> Tovább
Naxos - ahol szerelmes leszel Görögországba 1755 69% 2017-05-08
Egy ideje már gondolkodtam azon, hogy az eddig látott görög szigetek - bár gyönyörűek - nem is 'igazi görög” szigetek; tulajdonképpen én még nem is láttam „igazi görög” szigetet... Azaz olyat, ami megfelel a képeslapokról visszaköszönő sztereotípiáknak: fehérre meszelt házak, kék kupolák, kövezett utcácskák. Nagy nehezen rájöttem, hogy ilyet legnagyobb eséllyel a küklád... |-> Tovább
RODOSZ 2016 1837 92% 2017-05-08
Szeretjük Görögországot. A bennünket kicsit is ismerőknek ez nem újdonság. 2015-ben kimaradt kedvenc országunk a nyaralásból, pontosabban családi okok miatt a nyaralás is kimaradt. Jártunk ugyan keleten és nyugaton is egy-egy külföldi országban, de azokat kiruccanásokat inkább a kirándulás kategóriába sorolnám. Valahogy Rodosz ezidáig nem szerepelt a potenciális úticélok között, idén... |-> Tovább