Sarti 2016.július 2115 89% 2017-05-01
Sarti 2016.július, avagy low cost nyaralás szuper élményekkel Nem akartunk mi Sartira menni, véletlen volt az egész. Mert minek nézegeti az ember az Ibusz honlapját áprilisban? Ez lett a vége. Bazi nagy görög akció keretében sebtében befizettünk egy sarti előnyaralásra július 10-18 között a Spanos apartmanba. Hozzáteszem, hogy apartmanban még nem nyaraltunk, úgyhogy mindenre fel voltunk... |-> Tovább
Jón-szigetek körtúra 2016. 1226 92% 2017-05-01
Tavaly tavasz végén leruccantunk egy kis aktív kikapcsolódásra a mediterrán régió egyik eldugodt helyére. A „földi paradicsom” gyenge kifejezés arra,amit ott találtunk,már ami a látványvilágot illeti. Helyszin: a Jón-szigetvilág,ezen belül is Kefalónián,Ithakán,Lefkadán illetve a Meteoráknál tett kalandozásainkról készített beszámolót szeretném mindenki szives figyelmébe... |-> Tovább
Zakynthosi álomnyaralás 2016.09.01-15 2780 86% 2016-09-19
Nem egy szokványos beszámolót fogtok olvasni, mivel nagyon sok kérdést kaptam a szervezéssel, a foglalással kapcsolatban, így megpróbálom teletűzdelni információkkal is azok számára, akik még nem voltak ezen a szigeten, vagy már voltak, de esetleg visszatérnének; esetleg most tervezik az utat; azoknak, akik nem mernek saját szervezésben nekiindulni egy ilyen útnak; akik kétkednek, hogy... |-> Tovább
Pargai hangulat és egy kis kalandozás 2970 93% 2016-09-14
Aki az ásványvízek és vízitaxik áraira kíváncsi, az ne is olvassa tovább, viszont aki a hely hangulatát szeretné átérezni, azoknak ajánlom a lenti kis beszámolót. :) A leírást eredetileg a blogomra írtam: - itt - Az utazás - július 4. Kisebb-nagyobb bonyodalmak és közjátékok után eldőlt, hogy életem első tengerparti nyaralása Görögország egy gyönyörű halászfalujára esik.... |-> Tovább
Amorgos és Thíra (Szantoríni) 2016.08.20-09.04 1031 82% 2016-09-10
Szubjektív uti napló- szerűség Amorgosról és Thíráról :) A legvégén van uti költség összefoglaló. Amorgos 2016.08.20-08.27 2016.08.20-21 Ferihegyről az Aegan gépe indul menetrend szerint 17.30-kor, landol Athenban 20.25-kor. A kompunk Pireuszból indul 23.55-kor ( Blue Star Ferries, Superfast XII.), és érkezik 05.05-kor Amorgosra. Elvileg:) A repülő késett fél órát. Nagyon hamar ki-be... |-> Tovább
Kréta, Agia Marina 2016 augusztus 1469 80% 2016-09-06
2015 év végén elkezdtük tervezgetni hová is utazzunk idén nyáron. Elég hamar döntésre jutottunk, hogy Görögország, azon belül is Nyugat-Kréta lesz az úti cél. Végül Agia Marinára esett a választásunk, hiszen kiváló kiindulópontnak tűnt a környék bejárásához. Év elején le is foglaltuk szállásunkat, szorgosan gyűjtögettük az információkat a látnivalókról és vártuk, hogy... |-> Tovább

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és