Lefkada 2016.07.21-08.01 1335 89% 2016-08-29
07.18-án kiválasztottuk, befizettük az Aeolusnál a buszos nyaralásunkat Lefkadára. 20-án indultunk Budapesti felszállással. Magyarul szűkszavú, de korrekt tájékoztatást kaptunk és mivel már sokadik buszos utunk, így sok meglepetés nem érhetett. A szerbeknél álldogáltunk pár órát, majd a macedónoknál megint, egyébként teljesen átlagos út volt, annak minden kényelmetlenségével... |-> Tovább
Nászút Krétán 965 56% 2016-08-22
Második nap reggeli után lementünk a strandra. Béreltünk napernyőt, ez 10 euró volt egy napra (egy napernyő 2 napozóággyal). Csak este jöttünk fel, egész nap fürödtünk, illetve déltől 2-ig árnyékban voltunk, 50 faktoros naptejjel kentük be magunkat, de még így is sikerült leégni. A strandon a büfében 4 euró egy Mythos sör, és a frissen facsart narancslé is ennyi. Kaptunk rágcsálni... |-> Tovább
Kefalonia by Wucy 4519 93% 2016-07-03
Összeállitottam egy beszámolót nektek részletes leirással, koordinátákkal, térképekkel és képekkel Kefalónia összes partjáról. Valamennyi parton magam is jártam, ezért az információkat saját tapasztalatim alapján irtam, amiket kibővitettem az interneten leirt, mások által szerzett adatokkal és képekkel (kérem senki se kövezzen meg abban az esetben, ha az információ nem teljesen... |-> Tovább
Kefalónia 2016 június 1855 89% 2016-06-28
A Personal Tours szervezésével utaztunk repülővel Kefalóniára június 17-24-ig. A szállásunk Lourdas, Lara apartmanban volt.   Az indulásunk egy kicsit izgatottan indult, mert a helyi utazási irodánál azt a tájékoztatást kaptuk, hogy a reptéren várni fog minket egy idegenvezető, aki a beszállásunkat rendezi. Hát mi kerestük, vártuk, de nem volt ott senki... aztán kiderült, hogy nem kell... |-> Tovább
Először Görögországban 1802 87% 2016-05-24
2015. július 13-án indultam el első görögországi utamra. Frissen érettségiztem, a gimimmel mentünk, amolyan még egyszer, utoljára érezzük jól magunkat apróból. Egész tanévben gyűjtögettünk anyukámmal, annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet láthassak Görögországból, ugyanis tudniillik Paraliára mentünk, ahol, amiket olvastunk korábban a program az a fürdés, az evés és a... |-> Tovább
Skiathos ősszel 1984 90% 2016-02-01
Szeptember 24. szombat - Utazás Volosba Indulás otthonról esőben. Szemerkélő esőben autózunk Bp-re, ahol egyre jobban esik. A reptéren már szakad az eső. Esőben száll fel a gép, vastag a felhőtakaró, ami felé emelkedünk és csak itt-ott vékonyodik el. Szalonikihez közeledve mintha vékonyabb lenne. Aztán ráfordulunk a leszállópályára, lassan ereszkedünk, az eső eközben szakad.... |-> Tovább