Thassos, a meglepetések szigete 1511 91% 2008-07-17
2008. július 4. - július 13.Az nem volt meglepõ, hogy minden elõzetes tervezés nélkül egyszer csak befizettünk egy last minute útra, s az Evizone felé tartó buszon találtuk magunkat. Általában már januárban Görögországba készülõdöm, s komolyan tervezek. Azonban a gondolat, hogy hova menjünk a következõ évben, már az éppen aktuális görögországi nyaralás utolsó napján befészkeli... |-> Tovább
Zakynthos-i nyaralásunk néhány mondatban 966 78% 2008-07-16
A Grand Tours szervezésében utaztam idén Zakynthos szigetére. A szállásunk: Agios Sostisban volt az Ibéria apartman 7-es szobájában. Ahogy az elõttem szólók már mondták az apartman valóban olyan mint a katalógus képein. Minden nap élvezhettük azt a csodálatos kilátást melyet ennek a szobának az erkélye nyújtott. Ez volt az elsõ alkalom, hogy tengerre nézõ apartmanban laktam. Valami... |-> Tovább
Elsõ (és tutira nem utolsó) autós utunk Paraliára 966 73% 2008-07-16
A tavalyi buszos 23 órás leutazást követõen idén úgy döntöttünk autóval megy le a családunk Paráaliára. Bár utólag számolva kb. annyiba került mint a buszos utazás (5 fõvel számolva), de idõben sokkal rövidebb és természetesen a görögországi mozgásterünk is sokkal tágabb volt. Június 20.-án, pénteken este 6 órakor indultunk Salgótarjánból. Az esti indulás mellett a... |-> Tovább
Zakynthos - Agios Sostis - 2008.06.07-2008.06.21. 777 84% 2008-07-14
2008.06.07-2008.06.21. Grand Tours-Zakynthos-Agios Sostis - Ibéria Apartman 11.szoba2008.06.06-2008.06.07. Péntek-Szombat Indulás és megérkezésPontos indulás reggel 8-kor Budapestrõl a Hõsök terérõl, sajna nem emeletes busz megy. Szegeden átszállás Zakynthos-i buszra (ami levitt Korfura ment tovább), amivel csak annyi baj volt, hogy szakadt az esõ, és kissé megáztunk. Nagyon jól haladunk,... |-> Tovább
Karpathos 2008. 874 85% 2008-07-14
2008.05.28. 0.napUtolsó nap a munkában. Lélekben már régen nem vagyok itt. Hetek óta görög zenét hallgatok munka közben, és arról gondolkodom milyen is lesz majd 'A szigeten'. Természetesen nem bírok magammal, amilyen korán csak lehet, lelépek. Elköszönök a kollégáktól, akik nem kicsit irigykednek. Még elszaladok a gyógyszertárba aztán irány haza pakolni, mosni. Elõször kutyusom cuccait... |-> Tovább
Kréta - Stalis - Hotel Cactus Beach 736 62% 2008-07-10
All inclusive - 2 hétNemrég jöttünk haza, így viszonylag friss benyomásokkal rendelkezem. Már a hotelben eldöntöttem (döntöttük), hogy írok Nektek, mert nagyon jó, ha elsõ kézbõl lehet tudni az infokat. A legtöbbet elhangzott mondatom a két hét alatt: 'Minden igaz!' Ezalatt azt értem, hogy elõzetesen jól utánanéztem a nyaralásnak, a helyszínnek, a hotelnek, van egy tuti honlap, ahonnan sok... |-> Tovább

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..