Paraliai nyaralás 2014. aug.11.-20. | Aderandi921625 | 69% | 2014-08-24
Párommal augusztus 11-20 között Paralián nyaraltunk. Buszos út volt, az Apollon Travel buszával utaztunk, hétfő 12.00-tól Pestről Kecskeméten és Szegeden, illetve Szerbián és Macedónián keresztül egészen Görögországig. Nos, a buszos utakat azoknak ajánlom, akik bírnak sokat... |-> Tovább

Pelion félsziget autóval, 2014. | Gazsa937 | 83% | 2014-08-20
Az idén már sokadik alkalommal döntött úgy a család, hogy ismét Görögországban nyaral, így már csak a célterület kiválasztása volt kérdéses. Az eddigiekben mindig olyan területét választottuk az országnak, ahol még nem voltunk és amelyik még autóval pihenőnap beiktatása... |-> Tovább

Nea Vrasna 2014. augusztus | Pancsika01555 | 68% | 2014-08-17
Az idei nyaralásunk legalább annyira bizonytalan volt, mint az úti cél. Nagyon el akartam menni Pefkohoriba…de aztán hosszas keresgélés után mégis Nea Vrasnán kötöttünk ki. Pihenni szerettünk volna, és utólag azt mondom jól választottunk. A beszámolóm célja, hogy kicsit... |-> Tovább

Korfu - Moraitika - 2014. augusztus | Gyepál1231 | 89% | 2014-08-11
2014. augusztus 1-től augusztus 8-ig voltunk egy hetet Korfun a párommal (utazással együtt még két nap). Az utat az IBUSZ tombolán nyertük, és nagyon örültünk, amikor megtudtuk, hogy Korfut kaptuk, mert úgy... |-> Tovább

Skopelos 2014 a "Mamma mia" sziget- Exact "tollából" | Exact1630 | 89% | 2014-08-01
2014.07.17 – 2014.07.27. (10 nap 8 éjszaka Skopelos) BEVEZETŐ Hosszú lesz… :) ha csak 2 perced van ne állj neki! Elkészült „Exact tollából” élménybeszámolóim legújabb epizódja –Skopelos szigetéről- mely a már az előzőekhez hasonló stílusban... |-> Tovább

Kos 2012.08.20-27. | Steve24325 | 78% | 2014-08-01
08.20-án este érkeztünk némi repülőn való zötykölődés után Kos szigetre. Oda- vissza repülőn az ellátás korrekt, kb mint a Malév fénykorában. Szállásunk a Kos város Lambi elővárosi részén a Rena Apartmanban volt. Megérkezésünk után lepakoltunk és irány a pool bár,... |-> Tovább

Parga a mi szemünkkel (július 1-15.) | Steve24 | 1523 | 86% | 2014-07-28
Tapasztalt görög utazók révén, a korábbi görög útjaink élményeit hátrahagyva valami egészen másra vágytunk, mint amit eddig megszokhattunk az imádott Görögországról. A beszámoló címét azért láttam el Epírosz névvel - noha még is a Parga fórumra írok – mivel úgy... |-> Tovább

2014 Nei Pori, Platamonas, Vergina, Athén | Imrebacsi9551216 | 76% | 2014-07-23
2014. július 7-16  Kettőkor indulunk a Népligetből, meglepően pontosan. Ez egész úton jellemző: mindenki mindig időre befut, egy pihenőnél sem kell senkire sem várni. A határokon is gyorsan átjutunk. Hajnalban sem a macedónok, sem a görögök nem akarnak dolgozni, simán... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Oldalletöltés ma: 7529

• Összes látogató: 4 489 902

Charamoglou Eleni Rooms - Nikiti
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.