Korfu Arillas 2014 Június | Settler2 | 896 | 81% | 2014-07-19
2hetet töltöttünk itt a Napoleonban - 2felnőtt 2gyerek egy kétszobás nagy családi apartmanban.A ház 400m-re van a strandtól, egy kis domb oldalában. Unitravel csuklott… 23:15-re értünk ide! Meglepődtünk a tulaj figyelmességén: hűtőbe bekészÍtett palackos vÍz,... |-> Tovább

Nászút a Kikládokon: Milos 2014. | Hidalgo578 | 81% | 2014-07-19
Kis késéssel, este 8 után futott be a hajónk (SeaJet 2) Folegandrosról Adamasba, Milos kikötőfalujába. Ez a falu már érezhetően nagyobb és nyüzsgőbb, mint Folegandros bármely települése. Bőven! Követve az sms-ben kapott instrukciókat leendő házigazdánktól, Antóniától,... |-> Tovább

Nászút a Kikládokon: Folegandros 2014. | Hidalgo442 | 79% | 2014-07-19
Reggel 7-kor indult a gyorshajónk (SeaJet 2) Pireuszból Folegandrosra. Mutatós katamarán, kényelmes fotelekkel, bárral és LCD tévékkel. Mint egy repülőn, csak ez kényelmesebb, mindenhez több a hely. Az első megálló Sifnos szigete volt, jó páran kiálltunk fotózni, persze így... |-> Tovább

Paralia mint tökéletes célpont a nyaraláshoz és kirándulások | Ojohn1095 | 66% | 2014-07-12
Július1.-július 8 Paralia! A nyaralásunk ott kezdődött, hogy Ausztriába megyünk, de a sógorok barátságtalansága miatt inkább kerestem új úti célt. És úgy ébredtem egy reggelen, hogy irány Görögország. Paraliára azért esett a választásom, mert onnan fakultatív... |-> Tovább

Zakynthos 2014.06.21-28 | Huszaris1402 | 75% | 2014-07-06
Nem régen jöttem haza Zakynthosról! CSODÁLATOS! Néhány infót szeretnék átadni lehet örül neki valaki. Debrecenből repülő, szálláshely Argassi, Mirabelle Hotel a szállás, ajánlom mindenkinek! Mi az 5-s szobát kaptuk, kilátás a tengerre a teraszról, előttünk pálmafa,... |-> Tovább

Thassos 2014 - Meglátni és megszeretni | Theia1618 | 82% | 2014-07-02
Thassos- Skala Potamia 2014.05.30.-06.08.Az idei nyaralási célpont eldöntése nem volt egyszerű.Vágytam vissza Pargára, ahol már háromszor jártam és ami a szívem csücske; ugyanakkor vonzott Thassos , az általunk eddig még ismeretlen és felfedezetlen sziget.Végül közös... |-> Tovább

Sarti 2014 ahogy én megéltem : | Sancho.dl2125 | 86% | 2014-06-30
Eljött hát az indulás napja. A család már hónapokkal ezelőtt megbeszélte, hogy olyan hajnal 4 körül indulunk. Hát persze, hogy senki nem tudta kivárni. Hajnal 3 1-kor lecuccoltunk az autóba és elindultunk. Simán és elég gyorsan elértünk a határhoz, ahol tankoltunk, majd... |-> Tovább

Zakynthos 2014.05.30-06.08 | Gáborpapo1864 | 87% | 2014-06-13
Nagyon készültünk már erre az útra!Mivel Görög imádók vagyunk így nem volt kérdés , hogy idén is Görögország lesz az úti cél. A jón tenger egyik gyöngyszemét Zakynthost néztük ki és már decemberben lefoglaltuk a Hallyday Lines utazási irodánál. Nem csak a buszaik... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Összes látogató: 4 490 573

Sarti - Halkidiki - Görögország
Szállásajánlatok Sartin.
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.