Lefkada by Wucy | Wucy | 2147 | 89% | 2014-05-08
Korfu után jöjjön hát a következő 'Jón gyöngyszem” ….. Lefkáda. Már az év elején azzal foglalatoskodtam, hogy megfelelő szállást találjak, mivel ezúttal az utazási irodáknak hátatfordiva, magánszervezésben nyaralunk.Interneten keresgéltem duplexek után (mivel két... |-> Tovább

Első utunk a csodálatos Hellaszban! (Paralia, Skiathos) | Yakumo183327 | 85% | 2013-11-18
Szeptember 2. (hétfő)Mi most voltunk először a csodálatos Hellaszban. A mi választásunk Paraliara esett. Az Apollon travellal utaztunk. Ez egy buszos út volt. Szegeden szálltunk fel, a buszunk fél 3-kor indult tovább a Szerb határ felé (Persze a virág piacon megálltunk még előtte.... |-> Tovább

Kréta szeptember 1-13 | Karlo1519 | 84% | 2013-10-06
Üdvözlök mindenkit. Mi is meglátogattuk a nagy szigetet, Krétát. Lehet, hogy Krétaimádók most meg fognak kövezni, de minket valahogy nem varázsolt el ez a sziget annyira, mint a többi (Zakynthos, Skopelos, Skíathos, Kefalonia, Ithaka, Lefkada) ahol eddig jártunk. Lehet, hogy nagyok... |-> Tovább

Parália 2013.09.02-10 | Szgi1607 | 86% | 2013-09-16
No, ez is eltelt.09. 02-án Mediterrán Tombola keretében Paráliára vetett az IBUSZ. Erre a helyre saját elhatározásból soha nem fizettem volna be, de a cél a ktsg. minimalizálás volt.Egy kis mikrobusz fölvitt bennünket Pestre, onnét gyűlt össze egy buszra való 'Parália fanatikus'.... |-> Tovább

Thassos - 2013 | Imrebacsi9551531 | 80% | 2013-09-01
Most is úgy indult, mint eddig már sokszor, egy görög szigeten szeretnénk nyaralni. Kinéztünk a tavaszi utazás kiállításra, a kínálat lehangoló volt. Sebaj, majd last-minute. A szabadságunkat úgy időzítettük, hogy beleessen a házassági évfordulónk is, megérdemeljük, hogy... |-> Tovább

Kissék Zakynthoson | Kiss.peter5 | 1994 | 76% | 2013-08-31
Drága Zakynthos!Ezúton örömmel értesítünk,Szerencsésen hazaértünk!Útközben volt átszálló bőven,A szükségtől izzadtunk többen.Irodánk mindent megtett értünk,Mi csak rövid megállókat kértünk.Az idő a sofőröket nagyon hajtja,Minket várjon a sziget csodás... |-> Tovább

Korfu (Moraitika): Messonghi Beach Hotel*** | Debi811253 | 57% | 2013-08-29
Utasok: 2 felnőtt és 1 gyermek (4 éves)2008-óta vártuk a pillanatot, hogy újra a „görög világba” mehessünk nyaralni. Eddigi buszos útjaink Makrigialos, Paralia, Thassos, Korfu-Sidari után most először repülővel és gyermekünkkel Korfu-Moraitika lett az úti célunk.Egy nagy... |-> Tovább

LEFKADA 2013 Exact "tollából" | Exact1907 | 90% | 2013-08-27
BEVEZETŐ3 éve írtam első élménybeszámolómat Kefalóniáról. Utána következett Észak –Evia. Tavaly pedig Agistri „gyöngyszemről” írtam itt a Hellaszon!Kérlek szánj rá fél órát…hosszú lesz! Ha csak 5 perced van ne is kezdj bele!Mivel lassan Görögország összes... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Oldalletöltés ma: 16342

• Összes látogató: 4 371 440

Fani Apartments - Vourvourou
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.