Családi nyaralás Észak-Görögországban 1 éves babával 3254 88% 2014-09-06
Lehet némileg hosszú lesz, de szeretnék visszaadni valamit abból, amit ezen oldal fél évi olvasgatásából kaptam. Év elején eldöntöttük, hogy Görögországba megyünk és kocsival, lévén akkor még csak fél éves sem volt kislányunk. Úgy terveztük, hogy augusztus végén megyünk, mikor már elmúlik 1 éves is. Sikerült is találnunk jó áron Psakoudiában a Philoxenia Bungallows nevű... |-> Tovább
Karpathos 2014.08.14.-08.28. 1995 89% 2014-09-05
Miért is döntöttünk Karpathos mellett? Talán, mert olyan helyre vágytunk ahol még kevesen jártak. Nem fergeteg-partikon szerettünk volna részt venni, hanem a retinánkba beleégő természeti szépségekre voltunk kíváncsiak. Hadiszállásként Pigadiára esett a választás, Karpathos fővárosára. Topogva vártam az indulást, mivel a kevés információ még izgalmasabbá teszi az utazást.... |-> Tovább
Csodás két hét Asprovaltán 2014. augusztus 1362 81% 2014-09-02
Év elején hosszas gondolkodás után arra a döntésre jutottunk, hogy néhány év kihagyás után ismét autóval vágunk neki Görögországnak, azon belül is Asprovaltára esett a választásunk. Bár sokan negatív jelzőkkel illetik ezt a települést, mi azért választottuk, mivel az ország ezen része kimaradt eddigi útjaink során, s úgy gondoltuk ideális kiindulópont lesz a tervezett... |-> Tovább
Karpathos 2014. augusztus 21-28. 1246 79% 2014-08-31
Az idén Karpathosra utaztunk, tökéletes választás volt. Pihentünk is, láttunk is. Talán a beszámoló nem lesz olyan részletes, és nem ír le annyit a szigetről, mint a többi a honlapon, de remélem segítek valamit vele. 2014. augusztus 21. 4.40-kor kelés, indulás a reptérre. A gép 9.35-kor indul, bőven van idő. Laza 2 órás repüléssel, ebéddel, ami rántotta, gomba és tepsis... |-> Tovább
Paraliai nyaralás 2014. aug.11.-20. 1916 68% 2014-08-24
Párommal augusztus 11-20 között Paralián nyaraltunk. Buszos út volt, az Apollon Travel buszával utaztunk, hétfő 12.00-tól Pestről Kecskeméten és Szegeden, illetve Szerbián és Macedónián keresztül egészen Görögországig. Nos, a buszos utakat azoknak ajánlom, akik bírnak sokat ülni, és nem zavarja őket, hogy ülve lehet csak aludni. Mi kb. 2-3 órát aludtunk a 20 órás út során. A buszos... |-> Tovább
Pelion félsziget autóval, 2014. 1315 83% 2014-08-20
Az idén már sokadik alkalommal döntött úgy a család, hogy ismét Görögországban nyaral, így már csak a célterület kiválasztása volt kérdéses. Az eddigiekben mindig olyan területét választottuk az országnak, ahol még nem voltunk és amelyik még autóval pihenőnap beiktatása nélkül elérhető. Most is így történt és a kiválasztásnál tulajdonképpen már csak egy terület... |-> Tovább