Nea Vrasna 2014. augusztus 787 68% 2014-08-17
Az idei nyaralásunk legalább annyira bizonytalan volt, mint az úti cél. Nagyon el akartam menni Pefkohoriba…de aztán hosszas keresgélés után mégis Nea Vrasnán kötöttünk ki. Pihenni szerettünk volna, és utólag azt mondom jól választottunk. A beszámolóm célja, hogy kicsit erről a helyről is legyen fogalmuk a Görögországba vágyóknak. Mi csütörtökön indultunk és autóval. Kényelmes... |-> Tovább
Korfu - Moraitika - 2014. augusztus 1499 89% 2014-08-11
2014. augusztus 1-től augusztus 8-ig voltunk egy hetet Korfun a párommal (utazással együtt még két nap). Az utat az IBUSZ tombolán nyertük, és nagyon örültünk, amikor megtudtuk, hogy Korfut kaptuk, mert úgy érzetük, hogy a lehetőségek közül jól jártunk. Még nem jártunk itt korábban, így a fórumokból és az indexes Korfu útikönyvből igyekeztünk felkészülni az útra. Július 31-én... |-> Tovább
Skopelos 2014 a 2008 88% 2014-08-01
2014.07.17 – 2014.07.27. (10 nap 8 éjszaka Skopelos) BEVEZETŐ Hosszú lesz… :) ha csak 2 perced van ne állj neki! Elkészült „Exact tollából” élménybeszámolóim legújabb epizódja –Skopelos szigetéről- mely a már az előzőekhez hasonló stílusban íródott a maga pontozásos rendszerében. Ahogy az előzőekben is jeleztem ezen sorok is az én benyomásaimat, véleményemet... |-> Tovább
Kos 2012.08.20-27. 522 78% 2014-08-01
08.20-án este érkeztünk némi repülőn való zötykölődés után Kos szigetre. Oda- vissza repülőn az ellátás korrekt, kb mint a Malév fénykorában. Szállásunk a Kos város Lambi elővárosi részén a Rena Apartmanban volt. Megérkezésünk után lepakoltunk és irány a pool bár, hogy magunkba töltsünk egy a sokak által és általunk is kedvelt görög sört, a Mythost :) A szállásról:... |-> Tovább
Parga a mi szemünkkel (július 1-15.) 1768 86% 2014-07-28
Tapasztalt görög utazók révén, a korábbi görög útjaink élményeit hátrahagyva valami egészen másra vágytunk, mint amit eddig megszokhattunk az imádott Görögországról. A beszámoló címét azért láttam el Epírosz névvel - noha még is a Parga fórumra írok – mivel úgy gondolom csak és kizárólagosan Pargat célba venni nagy bűn volna, aki erre a vidékre látogat, csak azért mert szép... |-> Tovább
2014 Nei Pori, Platamonas, Vergina, Athén 1623 76% 2014-07-23
2014. július 7-16  Kettőkor indulunk a Népligetből, meglepően pontosan. Ez egész úton jellemző: mindenki mindig időre befut, egy pihenőnél sem kell senkire sem várni. A határokon is gyorsan átjutunk. Hajnalban sem a macedónok, sem a görögök nem akarnak dolgozni, simán tovább engednek. Hét óra tájt már be is futunk Nei Poriba. A szállás persze még sehol, fél egykor lesz elfoglalható.... |-> Tovább

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..