Kefalonia 2018.09.20-28.

Hát hol is kezdjem? Voltunk már Görögországban 16 évvel ezelött. Akkor Neo Vrasna - Asprovalta volt az uticél. Utazási irodával mentünk, busszal. Már utána tudtuk, hogy busszal soha többet sehova. Az egész környezet nem volt az igazi, hiába voltunk nászúton, így Görögországba sem vágytunk vissza. Egészen a tavalyi évig. Ekkor láttam Cobranko bringatúrás videóját, igy meghoztam a döntés: újból Görögország lesz az uticél, ezúttal kocsival. A bookingon foglaltam szállást a szigetre és tranzitnak is. 2018.09.19. Elindultunk! Herecegszántó felé léptünk ki az országból. A szerb szakasz bazi unalmas volt. Macedoniába átérve már nagyon jó volt a hegyeket látni. Görögörszágban egy sícentrumban foglaltam szállást, ahol reggelit is kaptunk. Reggel innen indultunk tovább Lefkáda Nidri kikötőbe. Átkompoztun Fiskardoba. Itt egy kicsit sétáltunk, majd ebédeltünk és utána mentünk tovább Agia Efimiába. Itt volt a szállásunk.  Az idevezető út is egy csoda... Szinte minden kanyarban mondta a feleségem, hogy álljunk félre, mert ezt le kell fényképezze... Kicsit tovább is tartott az út, mint ahogy számoltuk, de ilyen szép tengert és hegyeket még én nem láttam. Első nap: Myrtos Beach és Assos. Assos pici de gyönyörű hely, a sziget egyik gyöngyszeme. Az erőd nem nagy valami, de egy sétát megér. Akilátás miatt megéri felmászni. Myrtos Beach egy örök szerelem marad. Kavicsos, közepesen...

Cobir 2018-10-10

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..