Korfu (Moraitika): Messonghi Beach Hotel***

Utasok: 2 felnőtt és 1 gyermek (4 éves) 2008-óta vártuk a pillanatot, hogy újra a „görög világba” mehessünk nyaralni. Eddigi buszos útjaink Makrigialos, Paralia, Thassos, Korfu-Sidari után most először repülővel és gyermekünkkel Korfu-Moraitika lett az úti célunk. Egy nagy bőröndöt és mindhárman 1-1 kézipoggyászt vittünk. Indulás előtt apa megjelent egy tekercs folpackkal és kb. a tekercs felével betekerte a bőröndöt. Akkor még nem értettem, de mikor a reptéren 5 euróért fóliáztak, és hazafelé láttunk egy szalagon kigördülő bőröndöt fül és húzó nélkül letörve, büszke voltam az én „kis ritkafajta páromra” hogy még ilyenekre is gondolt…. Félve a délutáni dugóktól és az estleges balesettől az M0-on, már 16:00 körül elindultunk Székesfehérvárról. Vecsésen a Parkolj csendesen parkolóba kb.17:00 körül értünk ahonnan a transzfer autó bevitt minket a reptérre. ( előzetes netes foglalás után 5600.- forintért vigyáztak az autónkra 1 hétig) Kisfiúnk már alig várta, hogy a repülőn legyen. Természetesen ő ült az ablaknál. Gépünk 19:40-kor késés nélkül indult. Az út kb. 1,5 óra volt. Mikor Korfu fölött a kapitány bemondta, hogy megkezdte a leszállást, Dávid a mi kis 4-évesünk megszólalt: „..én már látom a fényeket és a pocsolyát…..”Jót nevettünk, és ígértük reggel majd megnézheti a pocsolyának vélt vizet… Korfu repterén a...

Debi81 2013-08-29

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..