RODOSZ 2016

Szeretjük Görögországot. A bennünket kicsit is ismerőknek ez nem újdonság. 2015-ben kimaradt kedvenc országunk a nyaralásból, pontosabban családi okok miatt a nyaralás is kimaradt. Jártunk ugyan keleten és nyugaton is egy-egy külföldi országban, de azokat kiruccanásokat inkább a kirándulás kategóriába sorolnám. Valahogy Rodosz ezidáig nem szerepelt a potenciális úticélok között, idén tavasszal azonban egy hirtelen felindulástól vezérelve, elkezdtem olvasni Tőzsér János könyvét: A napfény szigete Rodosz - a lélek szigete Kósz címmel. Rá kellett jönnöm, hogy bizony rengeteg látnivalót kínál ez a dodekanoszi sziget. Megtalálható itt minden, ami fontos lehet a számunkra: mediterrán klíma, szép tenger homokos és sziklás fövennyel, ókori-középkori romok, stb, stb… Talán május végén járhattunk, amikor lefoglaltam a nyaralást az egyik irodánál a kiválasztott apartmanba augusztus közepére egész jó opciókkal, mert sem kerozinfelárat sem reptéri parkolást nem kellett fizetnünk. Ekkor még úgy tűnt, „csigalábon” jár az idő és sosem jön el a várva várt keddi nap. De eljött. A repülő délután fél 5-kor pontosan indult a Liszt Ferenc reptérről. Gyönyörű, tiszta időben repültünk és mélységesen meghatódtam, amikor kedvenc szigetünk, Thassos felett szállt el a repülő!!!!!!!!!!!!!! Görög idő szerint kb. fél 8-kor szálltunk le Rodoszon. A reptér elsőre kicsit...

Fazika 2017-05-08

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..