Kamena Vourla 2005
07. 18. HétfõHõsök tere indulás és pihenõkkel megtûzdelt utazás. A buszon 'távolról' ismerkedünk utastársainkkal. A busz több helyen még meg állt Magyarországon, mert utasokat vettünk fel.07. 19. KeddDélelõtt megálltunk Paralián mert volt leszálló. Õk csak idáig utaztak velünk. Majd Kamena Vourlában is tettünk le utasokat.Kimerítõ utazás után megérkeztünk a Hotel Levendibe. A szállásunk a katalógusban leírtak szerint 5 km van Kamena központjától, ami sajnos igaznak is bizonyult. Elfoglaltuk a szobánkat, kétszintes és elég tágas (mi öten vagyunk). Az erkélyrõl szép kilátás nyílik a szálloda parkjára, távolban (kb.5 perc) a tengerre. Kicsomagoltunk majd egy üzletet keresve útnak indultunk. Lépcsõbõl több van, mint üzletbõl. Az elõbbibõl egy az utóbbiból kb.60. A medence és a park csodálatos, majd este a partján lehet vacsorázni. A vacsora szuper, azt és annyit ehetünk, amit akarunk. Adtunk is a fogyókúrának. Az éjszakai sétáról sajnos le kellett mondanunk, tekintettel az 5 km távolságra.07. 20. SzerdaReggel az elõzõ kétnapi fáradságunkat kipihenve, aránylag elég korán ébredtünk. Lefõztünk egy adag kávét, majd elment az áram. Lementünk reggelizni. Ez is olyan, mint a vacsora, ami csak belénk fér. Délelõtt átmentünk a szomszéd faluba Konsztantinosz-ba 20perc séta ). A falu még csak most kezd kiépülni a turistákhoz, a partszakasz viszont már most gyönyörû....