Naxos - ahol szerelmes leszel Görögországba

Egy ideje már gondolkodtam azon, hogy az eddig látott görög szigetek - bár gyönyörűek - nem is 'igazi görög” szigetek; tulajdonképpen én még nem is láttam „igazi görög” szigetet... Azaz olyat, ami megfelel a képeslapokról visszaköszönő sztereotípiáknak: fehérre meszelt házak, kék kupolák, kövezett utcácskák. Nagy nehezen rájöttem, hogy ilyet legnagyobb eséllyel a küklád szigetek között fogok találni, innentől már szinte nem volt kérdéses, hogy Naxost akarom: jobban megőrizte az eredetiségét, mint Santorini, és nem olyan procc, mint Mykonos, de mindent tud, ami nekem kell. Végülis nem lehet olyan bonyolult - szántam el magam idén. Athénba repülővel, onnan hajóval Naxosra, sima ügy. Lenne, ha a menetrendek hagynák. Sajnos bár a Ryanair és az Aegean is repül Budapestről Athénba, mindkettő esti, míg a hajó kora reggeli. Így végül az első éjszakánkat (pontosabban 4,5 órát) a piraeusi kikötőben töltöttük egy büfé műanyag székein pár sorstársunkkal, visszafelé pedig egy nappal hamarabb visszajöttünk Athénba, nehogy lekéssük a gépet. Szóval 11 után nem sokkal megérkeztünk Athén repterére, majd felpattantunk az X96-os buszra, ami szűk másfél óra múlva szinte éppen a kikötői kapunknál tett le. Reménytelen váróterem keresésbe fogtunk - mind zárva volt. Így maradt a büfé, ahol legalább társaságunk volt. Azt nem mondanám, hogy a következő 4 óra életem...

Lilla79 2017-05-08

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és