Thassos, a meglepetések szigete
2008. július 4. - július 13.Az nem volt meglepõ, hogy minden elõzetes tervezés nélkül egyszer csak befizettünk egy last minute útra, s az Evizone felé tartó buszon találtuk magunkat. Általában már januárban Görögországba készülõdöm, s komolyan tervezek. Azonban a gondolat, hogy hova menjünk a következõ évben, már az éppen aktuális görögországi nyaralás utolsó napján befészkeli magát a fejembe. Így volt ez tavaly is, ám közbejött mindenféle szükségszerû ingatlan ügylet, s kezdtem magam lebeszélni : talán kibírom idén Görögország nélkül. Végül mégsem sikerült, de ezt egyáltalán nem bánjuk...Thassos elõször a szépen hangzó nevével fogott meg. Gyorsan körülnéztem minden lehetséges helyen és csakhamar gyönyörû képeivel is elvarázsolt. Hamar kellett döntenünk az utazásról, így mindent igyekeztem kideríteni, amitõl biztosak lehetünk, jól választunk. Minél többet olvastam, annál inkább vonzott a sziget, amúgy aggodalmaskodó természetem is békén hagyott : úgy éreztem, ez nekünk való hely. Változatos, gyakran néptelen partszakaszok, dús növényzet, gazdag állatvilág, barátságos emberek, ókori emlékhelyek, magas hegyek és sokszínben pompázó tenger. Ám akkor még nem gondoltam, hogy mindezeken kívül olyan élményekben is részünk lesz, amilyeneket még sosem éltünk át, bár sokadszorra látogatunk Hellasz földjére.1-2.napAz Apollon travellel utaztunk, déli 12-kor...

Mamin 2008-07-17

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..