Nea Vrasna 2014. augusztus

Az idei nyaralásunk legalább annyira bizonytalan volt, mint az úti cél. Nagyon el akartam menni Pefkohoriba…de aztán hosszas keresgélés után mégis Nea Vrasnán kötöttünk ki. Pihenni szerettünk volna, és utólag azt mondom jól választottunk. A beszámolóm célja, hogy kicsit erről a helyről is legyen fogalmuk a Görögországba vágyóknak. Mi csütörtökön indultunk és autóval. Kényelmes tempóval jó határokkal kb 12 órába telt az út. Amikor az A2 pályán haladtunk már alig bírtuk ki, hogy mikor kerül elénk a kékség…aztán a hegyek közül előbukkant J. A szállásunk a Villa Paradise volt, ami több utazási iroda kínálatában is szerepel. Nem a legolcsóbb szállások közé tartozik, de cserébe igazán szép és kényelmes 7 napot töltöttünk el. Napi takarítás, ágynemű és törülközőcsere, szemetet levitték. A tulaj és a személyzet is szolgálatkész, az ott tartózkodásunk alatt ingyen lehetett kávét, sört, üdítőt fogyasztani. Az apartman központi, de csendes helyen, a tengerre rálátással (kb 20 m), szóval igazán megérte az árát. A légkondi is benne volt az árban és ingyen wifi is van jó erősséggel. Nea Vrasna abszolút szép hely…nem túl nagy, de nagyon szépen kikövezett tengerparti sétánnyal rendelkezik. A sétányon éttermek üzletek találhatók, nincs annyi mint pl Sartin, vagy Nei porin, de minden fajta étel megtalálható (pizza, gyros, palacsinta,...

Pancsika01 2014-08-17

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..