Rodosz 2017.09.01-15.

Mivel mindenki a beszámolókat várja leginkább, és jómagam is sokat merítettem leírásokból és beszámolókból, így én is megosztom a nyaralásunk részleteit, hátha valaki ebből is merít valami hasznosat. Igyekszem minél több hasznos információval megtűzdelni a leírásom a könnyebb tervezgetéshez. Mivel nem igazán vagyunk az irodák hívei - minek dagasszuk a pénztárcájukat - így idén is saját szervezésben vágtunk neki az útnak. Nem volt újdonság,  mivel az elmúlt 17 évben szinte mindig így tettük. Számomra az utazás a tervezéssel kezdődik, az információ gyűjtéssel folytatódik, és a nyaralás után az élmények feldolgozásáig tart. Az utazásunkat a Wizz toursnál foglaltam júliusban 2 főre a 2 hét 1 db 23 kg-os, 1 db nagy kézipoggyász, és 1 db kis kézive,l szállással, repülőjeggyel 245 eFt volt. Ezen felül még az utasbiztosítást kötöttük meg, ami 2 főre 17 eFt. Autót itthonról béreltünk az Autó tournál 330 €/ 14 napra teljes körű biztosítással. Egyébként  14  nap alatt  850 km-t autókáztunk, és 90 €-ért tankoltunk. Egy kis Kia Picantot kaptunk, alig 40000 km volt benne, nagyon jó állapotban, semmi kifogásolnivalót nem találtunk rajta. Tökéletesen elvitt minket mindenhova, és mivel Rodoszon jó minőségűek az utak, és a hegyi utak is, így nem is volt gond, hogy nem volt nagyobb autónk. Az autót a reptéren kb 5 perc alatt átvettük, és 14 nap múlva a...

Rudiandi67 2017-10-04

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és