Karpathos 2014.08.14.-08.28.

Miért is döntöttünk Karpathos mellett? Talán, mert olyan helyre vágytunk ahol még kevesen jártak. Nem fergeteg-partikon szerettünk volna részt venni, hanem a retinánkba beleégő természeti szépségekre voltunk kíváncsiak. Hadiszállásként Pigadiára esett a választás, Karpathos fővárosára. Topogva vártam az indulást, mivel a kevés információ még izgalmasabbá teszi az utazást. Budapesten szakad az eső, felhő mindenütt és nagyon-nagyon hideg L… jó lesz már indulni J Repülőre fel, öveket becsatolni, jöhet az evés-ivás, alvás. 2 óra 20 perc a repülési idő ezért lehet egy jót aludni, de kötelező a lényegre, vagyis a leszállásra felébredni! J  A reptér kicsi, csupán a magyarok tolonganak, akik most érkeztünk, és nagyon gyorsan megkapjuk a bőröndjeinket! Várnak a transzferbuszok, indulás! Fiatal és kedves idegenvezetőnk van ( Dóri ), aki elmondja a sorrendet, hogy ki mikor szálljon le, kiosztja a „szeretettel üdvözöllek” borítékokat és vár minket másnap egy beszélgetésre. Dóri el, mi zötyögünk. Sokszor inkább csukom a szemem, de akkor is kapaszkodom rendesen. Sokat olvastam Karpathosról mielőtt elutaztunk, így tudom, hogy sok a kanyar, szakadék és épp a szörfösök paradicsoma mellett haladunk el. Van, aki azt mondja; „– Úristen! Haza akarok menni! „ !! Na, jó, kicsit megriadt. Valljuk be Görögország nem a buja növényzetről híres, nem is a karibi hangulatról....

Timea6613 2014-09-05

1996 89%

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..