Családi nyaralás Észak-Görögországban 1 éves babával

Lehet némileg hosszú lesz, de szeretnék visszaadni valamit abból, amit ezen oldal fél évi olvasgatásából kaptam. Év elején eldöntöttük, hogy Görögországba megyünk és kocsival, lévén akkor még csak fél éves sem volt kislányunk. Úgy terveztük, hogy augusztus végén megyünk, mikor már elmúlik 1 éves is. Sikerült is találnunk jó áron Psakoudiában a Philoxenia Bungallows nevű szállodában (amivel pár éve már szemeztünk) 1 hétre augusztus 28-től összesen 116.000,- Ft-ra jött ki hármunknak svédasztalos reggeli, vacsora. Áprilisban eldöntöttük, hogy már korábban lemegyünk, így a bookingon foglaltam még egy szállást előtte vasárnaptól 3 éjszakára Makrygialoson (direkt más környéken, hogy többet lássunk) az Achillion hotelben tengerre néző szobát svédasztalos reggelivel összesen 33.000,- Ft-ért, majd helyben fizetve. Közben lázasan készülődtünk. Utazás: Indulás augusztus 24 vasárnap Kecskemétről pontban este 7-kor ahogy terveztük, utolsó pillanatban Röszke mellett döntve (mivel amúgy is volt havi matricánk). Röszke fél óra, így megérte. Este 10-re már Belgrádnál voltunk, Belgrád után első pihenő, kislányom eddig csak 1 órát aludt. Utána következő megálló a pálya vége után volt betervezve Pedregranje motelnél, ez olyan két és fél óra, idáig is aludt 1,5 órát kislányunk. Jó választás volt ez a pihenő a tereléses szakasz előtt. Innen már aludt a...