Peloponnes 2010 1718 88% 2010-07-05
Előszó röviden2009. októberében vettük meg a München-Athen-München repülőjegyeket, fejenként 100 Euróért. Az utazás többi része egészen 2010. áprilisáig nyitott maradt. Ekkor már biztosan a Peloponnesos mellett döntöttünk és lefoglaltunk kedvező áron 3 hétre egy bérautót és az első 4 éjszakára egy szállást. (Adatok ezekről majd a legvégén jönnek.)Még, amit tudni kell (annak,... |-> Tovább
KOS - 2008. Szeptember 1304 75% 2008-09-30
Úgy volt, hogy az idén csak egyszer tudunk nyaralni, ennek olcsónak kell lennie és nem akartunk sok látnivalót, sok újat sem, hanem csak aktív pihenést. Így esett tavasszal harmadszorra is Tenerifére a választás, és a nyaralás után nem is gondoltunk többet arra, hogy valamit szervezzünk még idénre. De aztán nem bírtam magammal, nem telhet el év Görögország nélkül! A munkahelyen nem... |-> Tovább
Karpathos - a szelek szigete 1426 88% 2007-09-26
Gépünk 13 órakor landol. Álmosan lépünk ki az itthoni indiánnyárba. Pár nappal ezelõtt M. szülei még 5 fokról és esõrõl beszéltek a telefonban. Most kellemes húsz fok körüli idõ van. Legalább az elsõ sokk elmaradt. Mégsem jó itthon lenni. Most még kevésbé, mint mákor...hát fogjunk bele a mesébe.2007.09.06. Kelés 03:30, M. bátyja kivisz a reptérre, minden gyorsan zajlik, még fel sem... |-> Tovább
Samos 2006. Június 19. - Július 3. 985 88% 2006-07-12
Elmúlt évi beszámolóm utolsó sorait idézem: „Talán jövõre is Görögországba szeretnénk menni. Azért csak talán, mert a világon még sok más szép hely is van, és azokat is látni szeretném - valahogy be kell osztani. Jövõre talán több idõt szánunk pihenésre és nem rohanunk versenyt az idõvel, hogy mindent láthassunk. Talán elmegyünk Samosra, vagy valami ilyen szépséges, de... |-> Tovább
Tolo 1997. szeptember 15-25. 1409 84% 2006-01-14
Utazás busszal, Tolo leírásaStavros után egész nyáron csak Görögország járt az eszemben. Egy nyárvégi napon legjobb barátaimmal a margitszigeti Sport uszoda medencéje mellett kártyáztunk és állandóan azzal traktáltam õket, hogy el kellene menni még ezen a nyáron valahova. Végül egy katalógusban találtam egy nagyon kedvezõ szeptemberi utat Tolóba. A döntést nagyon hamar kellett... |-> Tovább
Korfu 1998 936 87% 2006-01-08
Július 14. Az utazásEbben az évben nem volt sok pénzünk utazásra, ezért egy buszos utat kellett választanunk, és ez azért lett pont Korfura, mert barátaimnak mindegy volt, hogy hova megyünk, én pedig visszavágytam, hogy megnézhessem azt, amit három évvel azelõtt nem láthattam. A két hetes buszos utat az Eurotours utazási irodánál fizettük be és nem került többe, mint 50 ezer Forint.... |-> Tovább
Thassos 2002 1446 91% 2006-01-06
Legutóbb 1998-ban jártam Görögországban. Négy év telt el. Már nagyon vágytam görög földre. A cél kiválasztása azon múlt, hogy lehetõleg sziget legyen a hely, de olyan, ahova busszal is el tudunk jutni. Nem sok választási lehetõség volt, így esett a választás Thassosra. Egy hetes buszos utat foglaltunk barátnõmmel a Bella Tours utazási irodánál.2002. július 15. Az utazásA gyülekezõ a... |-> Tovább
Stavros 1997. június 21-július 5 1009 85% 2006-01-02
Korfu és Kréta után megint Görögországba húzott a szívem. Egy ismerõs párral mentem el nyaralni. Két hétre foglaltunk repülõs utat a Jorgos Travelnél.Emlékeim szerint valamikor egész korán reggel indult a gép. A repülés már rutin volt. Kavala repterén szálltunk le, ahonnan még másfél órás buszozás várt ránk Stavrosig. Elõbb keresztülmentünk Kavalán, majd végig a tengerparttal... |-> Tovább
Santorini - Naxos 2004 1301 87% 2005-12-23
Két éve jártam utoljára Görögországban (2002-ben Thassoson), így ideje volt, hogy újra sorra kerüljön.Santorinire akartunk menni, de mivel ez a sziget túl kicsi ahhoz, hogy két hetet töltsünk el ott, (egy hét pedig nem nyaralás), ezért összekötöttük egyik szomszédos társával. Ezt a kombinációt a Neckermann utazási iroda tette számunkra lehetõvé.2004. szeptember 13. Érkezés... |-> Tovább
Kréta 1996 1018 85% 2005-11-29
Kréta 1996. július 18-25.Korfu után már tudtam, hogy Görögország visszahív, és következõ évben Krétára esett a választás. Azért esett így, mert egy Korfun vásárolt képeslapon egy elbûvölõen szép naplementés kép volt Szantorinirõl. Oda akartam eljutni és ebben az évben nem létezett még magyar utazási irodánál „szantorinis' út. Elõször a következõ évben kezdte el a Jorgos... |-> Tovább
Korfui nyaralás 1114 83% 2005-11-11
1995. július 12-19. avagy hogyan szerettem bele GörögországbaGörögország számomra szerelem, mánia, megszállottság. Kifogyhatatlan a látnivalókból és valószínûleg egy élet sem lesz elég minden zugát megismerni. Európa országai között számomra valahogy különc: egyedülálló földrajzi fekvésével, történelmi múltjával, emlékeivel, tájaival, melegszívû lakóival. - De hogyan is... |-> Tovább
Körutatzás a Peloponnészoszon 1765 85% 2005-10-14
2005. szeptember 7-25.ElõzményekMiért pont egy Peloponnészosz-körutazást választottunk, bérelt autóval? - A tavalyi Szantorni-Naxosz kombinált utazás után megint Görögország mellett döntöttünk.nekem ez lesz a nyolcadik görögországi utam. Gondolkoztunk azon, hogy saját autóval nekivágunk a szárazföldet bejárni, de féltünk, az autót ellopják, feltörik vagy ilyesmi. Mikor 2004.... |-> Tovább

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..