Kréta 1996

Kréta 1996. július 18-25.Korfu után már tudtam, hogy Görögország visszahív, és következõ évben Krétára esett a választás. Azért esett így, mert egy Korfun vásárolt képeslapon egy elbûvölõen szép naplementés kép volt Szantorinirõl. Oda akartam eljutni és ebben az évben nem létezett még magyar utazási irodánál „szantorinis' út. Elõször a következõ évben kezdte el a Jorgos Travel kínálni. Így magyar körülmények között csak Krétáról tudtunk oda eljutni. Találtam egy úgynevezett Fortuna nyaralást, aminek a lényege az volt, hogy nem tudjuk meg egészen az érkezésünkig, hogy melyik szálláshelyre kerülünk, de ezáltal sokkal olcsóbb lesz minden, mert egy olyan szálláshelyre kerülünk, amit valaki az utolsó pillanatban mondott le. A Jorgos Travellel utaztunk.Kitolás, hogy ezekre az utakra nem reggel indul a repülõ és ezáltal elvész az egész elsõ nap. Mikor már a Ferihegyen a beszállásra vártunk, bemondták, hogy a gép késéssel indul. Több mint másfél óra késéssel, délután 5 órakor szálltunk fel.Chania repterén landoltunk. A csomagunk nagyon sokára jött ki. Mikor kijöttünk a reptér épületébõl, ott sorakoztak a buszok mellett az idegenvezetõk. Mikor odamentünk a miénkhez, õ rögtön azt kérdezte, melyik szállásra megyünk. Mi mondtuk, hogy nem tudjuk, ezt neki kell velünk most közölnie. Bambán nézett ránk, és valószínûleg arra gondolt: „ezek ketten nem...

Vojandi 2005-11-29

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..