Santorini - Naxos 2004
Két éve jártam utoljára Görögországban (2002-ben Thassoson), így ideje volt, hogy újra sorra kerüljön.Santorinire akartunk menni, de mivel ez a sziget túl kicsi ahhoz, hogy két hetet töltsünk el ott, (egy hét pedig nem nyaralás), ezért összekötöttük egyik szomszédos társával. Ezt a kombinációt a Neckermann utazási iroda tette számunkra lehetõvé.2004. szeptember 13. Érkezés Santorinire2004. szeptember 13-án délután szállt fel a gépünk, sajnos késéssel. Így már 18h is elmúlt, mikor landoltunk Santorini kis repterén. Hûvös esti szél fújt. A reptér elõtt várakozó buszok elõtt ácsorgott kedves idegenvezetõnk és szétosztott minket a buszokba. Mi Kamariba mentünk. Azt hiszem, Kamari a legésszerûbb választás e szigeten. A kráterperem városaiban méregdrágák a hotelek és csak medencében fürödhetünk. Mi a tenger mellett akartunk lenni, és Kamariból nagyon hamar beérni Firába busszal.Bejártuk egész Kamarit a busszal, míg mindenkit kitettek a szállodájánál, minket utolsóként tettek ki, pontosan este 8 órakor. A Hotel Blue Sea volt a mi szállásunk, ami két épületbõl állt. Mindkét épület hófehér volt, boltíves erkélyekkel, ami nekem nagyon tetszett. Mindkét hotel részhez külön medence volt. Ezután következett utazásunk elsõ kellemetlensége. Bementünk a recepcióra, de egy lélek sem volt ott. Csengettünk és elõbújt egy nagy darab sportosan öltözött fiatal féri, odaadtuk...

Vojandi 2005-12-23

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..