Thassos 2002
Legutóbb 1998-ban jártam Görögországban. Négy év telt el. Már nagyon vágytam görög földre. A cél kiválasztása azon múlt, hogy lehetõleg sziget legyen a hely, de olyan, ahova busszal is el tudunk jutni. Nem sok választási lehetõség volt, így esett a választás Thassosra. Egy hetes buszos utat foglaltunk barátnõmmel a Bella Tours utazási irodánál.2002. július 15. Az utazásA gyülekezõ a Hõsök Terénél volt a busznál, nem is olyan korán, talán reggel 9 felé. Ez volt az elsõ buszos utam, ami Bulgárián keresztül vezetett. A magyar határhoz érve kígyózó sorok álltak és egy órába telt, míg átjutottunk. A szerbeknél többször is elkaptak a rendõrök állítólagos gyorshajtásért. Kifizette a sofõr a bírságot és mehettünk tovább. Amikor Nis után a hegyekbe értünk, gyönyörû szurdokvölgyben vezetett az út. Bulgáriában csak egyszer állítottak meg rendõrök. Jól haladtunk. Hajnalban a bulgár-görög határon megint sokat kellett várni, egész pontosan két órát. Nem volt elõttünk, csak egy busz és azt kipakoltatták. Féltünk, hogy ránk is ez a sors vár, de a sofõr odaadta a 'szokásos ajándékcsomagot' a határõröknek és már mentünk is át.2002. július 16. Érkezés Thassosra2002. július 16-án hajnalban Promachonasnál léptük át a bulgár-görög határt. Nem sokkal ez után egy benzinkútnál kiszállt a busz fele, akik Paraliára mentek. Õk itt átcuccoltak egy másik buszba, mi pedig...

Vojandi 2006-01-06

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..