Korfu 1998
Július 14. Az utazásEbben az évben nem volt sok pénzünk utazásra, ezért egy buszos utat kellett választanunk, és ez azért lett pont Korfura, mert barátaimnak mindegy volt, hogy hova megyünk, én pedig visszavágytam, hogy megnézhessem azt, amit három évvel azelõtt nem láthattam. A két hetes buszos utat az Eurotours utazási irodánál fizettük be és nem került többe, mint 50 ezer Forint. Négyen utaztunk; a barátommal és legjobb barátaimmal, akikkel elõzõ éven Tolóban is nyaraltunk. A gyülekezõ a Hõsök terén volt reggel. Az útból már nem sokra emlékszem. A volt Jugoszlávia területén, Szerbián és Makedónián keresztül utaztunk, a Belgrád, Skopje útvonalon, mint ahogy elõzõ évben Tolóba is. Már ismertük mi vár ránk. Gyorsan haladtunk és hajnalban megálltunk ugyanannál a nagyon kulturált étteremnél pihenõre, ahol márványozott mosdók voltak. Diasnak hívták. Majd Larissa után a Meteorákat érintve átvágtunk a Pindos-hegységen Ioannina felé. Nagyon szép volt ez a hegyes vidék, de rettentõen szerpentines volt az út, a buszban többen is hánytak, én bevettem Daedalon tablettámat és aludtam egy kicsit. Nagyon jól haladtunk, mert 24 óra alatt leértünk Igumenitsa kikötõjébe. Itt ki kellett a buszból pakolni - ezt egy kicsit macerásnak találtuk, mert azt hittük a busz is feljön a kompra - majd bepakolni a komp egyik kabinjába és az utazási idõt a fedélzeten töltöttük el.Július 15....

Vojandi 2006-01-08

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..