Olimpiaki Akti

2017. július végén, augusztus elején töltöttünk 9 gyönyörű napot a csendes, elsősorban családosoknak ajánlott tengerparti falucskában. A nyaralás előzménye, hogy több (horvát, bulgár, olasz) üdülés után a feleségemmel egy csoportos utazáson vettünk részt 2008. októberében, Krétán. A „görög érzés” mély nyomokat hagyott bennünk, remekül éreztük magunkat és azonnal mentünk volna vissza. 2009-ben megszületett a lányunk és 6 nyarat a Balatonon töltöttünk. Alig vártuk, hogy kicsit nőjön a lány és újra élvezhessük a mediterrán vidéket. Szóval Görögország, de hova? Mivel kilencen járunk együtt nyaralni, tulajdonképpen 2 család, 4 generáció, mindenki igényét figyelembe kellett venni. Repülő több okból ki volt zárva, így a szigetek is, mert nem vagyok hajlandó több órát kompozni. Maradt a szárazföld. Legyen jól megközelíthető, viszonylag közeli, hogy mindenki kibírja a tizenegynéhány órás utat. A szállással kapcsolatosan is voltak (vannak) igények: mivel egy hét kevés, kettő meg sok olyan kell ahol nincs turnus. 4 szobában vagy stúdió apartmanban gondolkoztunk, mert így van minden szobához fürdő, wc és hűtőszekrény. Kell 3 ágyas, 2 ágyas meg egy 1 ágyas is. Aztán legyen valamilyen közösségi tér is, mert esténként meg összejövünk. Találtunk egy magyar tulajdonú apartman házat ami kielégítette igényeinket. Olimpiaki Akti. Semmit nem mondott ez a...

Zsongo 2018-06-27

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és