#2315232015-07-01 13:23:22 Válasz a #231498. hozzászólásra
ez szállás-, időpont-, helyszín-, foglalási oldal-, foglalási mód-függő. nem ördögtől való dolog egyáltalán, de általánosságban olyat sem lehet mondani, h ez elmaradhatatlan szükségszerűség.
Szia Jox!
Én múltkor kérdezem, meg nem jött rá válasz, hogy 2 felnőtt + 2 gyerek - re, hogy lehet szűrni a szállások között?
Ugyanis mi értelme nézegetnem a 2-3 személyes ajánlatokat!?
#2316022015-07-02 09:30:16 Válasz a #231599. hozzászólásra
Szia!
Erre a feltételre a Travel-on jelenleg nem lehet szűrni.
Úgy tudod megoldani, hogy kiválasztod a szálláshelyeket amik érdekelnek és küldessz mindegyikhez ajánlatkérést. Aztán majd megírják az infókat.
Ha a listában bejelölöd a pici négyzetet a szállásoknál, akkor azok bekerülnek a foglaláslistába, így csak egyszer kell beírni az adatokat és egyszerre elküldhető az összes szállásra, amit kiválasztottál.
#2320332015-07-09 07:32:57 Válasz a #232032. hozzászólásra
Amely szállásoknál zöld színű a foglalás gomb (csillag), ott rendszerint azonnal válaszolnak = néhány percen belül.
A többinél változó, de 1 napon belül, álltalában (főleg, ha van szabad szobájuk).
Tehát, szerintem ismételd meg az ajánlatkérést, mert lehet hogy épp akkor betelt az emailfiókjuk és nem kapták meg az üzenetet.
Próbáltam más apartmanoknál is, van ahol válaszoltak kb. fél napon belül, máshol szintén nem. Ahol legelőször próbáltam, szürke lett a kis jelecske közben, semmi válasz azóta sem.
Vannak akik nagyon lazára veszik, és ha nincs már szabad szálláshelyük, nem is válaszolnak.
Azért írtam, hogy lehetőleg válassz olyan szállást, amelynél zöld a csillag, azok biztosan hamar válaszolnak.
Nyugtassatok meg, hogy a bookingon, ahol kártyával lehet fizetni, ott kp-val is. Mert ugyan bekérte a hitelkártya adatokat, de én ott helyben kp-ban szeretném rendezni a díjat.
Nem, nem, sőt, még csak pénzt sem zároltak a kártyáról, de bekérte a kártyaadatokat. Aztán most olvastam a szállás adatlapján, hogy elfogadott kártyatípusok, míg máshol kiemeli, hogy csak kp. A kp már annyira default lenne, hogy azt külön ki sem emelik, míg a kártya az már extrának számít? Ha én lennék a booking.com gazdája, biztos gondolnék az ilyen együgyű userekre is mint én magam
#2346642015-08-17 21:56:32 Válasz a #234663. hozzászólásra
A bekért kártyaadat csak biztosítékként szolgál, ha nem jelennél meg (sok helyen már nem kérik). Olyan nem létezik, hogy egy szálláshelyen helyben ne lehessen kp. fizetni.
2015. júliusában a nyaralásunkat követően foglaltam szállást a Bookig.com-on Parga, Zotos Rooms-ba 12 éjszakára 360 euróért azaz 30 euró/éjszaka, vissza is igazolták a foglalást úgy ahogy szokták minden rendben volt. A napokban (2016. jan. vége ) kaptam egy E-mail-t hogy, rosszul tüntették fel a szállást és a 30 Euró/éjszaka 60 Euró/ éjszakára változott, természetesen nem fogadtam el a változtatást, így a következő E-mail-ban felajánlották a 45 euró/éjszakát. Természetesen foglaltam több helyre is de azért ez meglepett, soha nem volt ilyen tapasztalatom még a Bookingos foglalásokkal. Ezt csak azért írtam meg, mert érdekelne, hogy esetleg volt e valakinek hasonló tapasztalata mostanában. ( Állítólag az Orosz túristák Törökország és az Észak afrikai térség helyett, Görögországba fognak özönleni a nyáron, és ez miatt emelkednek az árak)
#2369142016-01-30 18:06:00 Válasz a #236910. hozzászólásra
igen, volt, és érdekes, hogy most írsz erről, mert éppen mostanában jut az ügy nyugvópontra.
a kiindulópont ez volt, mint nálad; tudni kell, hogy ilyesmire nincsen joguk, kivétel, ha a foglalási ár láthatóan extrém módon irreálisan alacsony (például 1 eur per éj meg ilyesmi). de még ezt is a foglalás után hamar jelezniük kell, több hónap után még csak ilyen esetben sem lenne erre lehetőségük.
mindezt én jeleztem is a booking felé, hogy nem szeretném módosítani a foglalást, az ár ugyan olcsó de nem extrém módon, találhatóak a kifogásolt ártartományban egyéb szállások is, ezt példákkal alá is támasztottam.
ezzel ők sokat nem foglalkoztak, törölték a foglalásom. én ezután írtam nekik egy újabb levelet, melyben jeleztem, hogy fogyasztóvédelemhez foguk fordulni, hogy a foglalás törlésért valamekkora fájdalomdíjat kérjek, voucherben vagy hasonlóban. Erre a megkeresésemre nem is válaszoltak.
Felvettem a kapcsolatot az Európai Fogyasztóvédő Alapítvánnyal (magyarul, magyar ügyvédek intézik, szóval nyelvprobléma esetén sem kell megijedni ettől), hogy segítsenek. Innen ők vitték tovább az ügyet, melyet a szállásfoglaló még így is visszadobott egyszer, de végül összességében 4-5 hónap után, éppen a héten kaptam meg a booking baromi bocsánatkérő levelét, és jelezték, hogy ha elfogadom, akkor 77 eurónyi összegű kártérítést kreditálnak a hitelkártyámra.
elfogadtam.