#2132652014-02-11 06:38:50 Válasz a #213243. hsz-ra
szia
egyiptomba nem velük voltam hanem a Karthago tourssal ,sokan róluk mondanak rosszat, igen Magdalénát ismerem, tényleg szuper, profi,
mi korfun voltunk velük, zakintoson kétszer, tenerife, és gran canarián,
a félpanzió helyett teljes ellátást kaptunk mert a szálloda túl foglalta magát ,
szóval mi jól jártunk velük.
remélem minden rendben lesz.
Cserrobi!
Én is ezt mondtam, amikor végre felszállt a gép és elindultunk haza! De nem voltam ezzel a véleménnyel egyedül. Az utasok többsége háborgott mint a tenger! De hiába adták oda a panaszleveleiket az idegenvezetőnek az szerintem beledobta őket a reptéren az első kukába!
Ha más szemszögből nézem a dolgot nem akarok egy út alapján itélkezni. Nagyon kíváncsi leszek a krétai útra!
Gemike!
Én is nagyon bízom benne, hogy minden rendben lesz! Görögországot össze sem lehet hasonlítani Egyiptommal. Itt nem tudnak eladni 10 tevéért.. A görögök kedves, segítőkész emberek. Sok éve járunk vissza hozzájuk olyan mintha hazamennénk!
Kyra!
Én ha valahol egyszer befaragok oda többet vissza nem megyek. Hozzáteszem tavalyról rengeteg panasz van a nagy Neckermann.
Azt hiszik visszafizetnek egy kis összeget azzal elvan rendezve a dolog,hát nem. Engem nem tudnak lekenyerezni egy kis alamizsnával.
Engem csak egyszer tudnak átvágni,többet soha.Nem vagyok hajlandó velük utazni és az idegenvezetés is nagyon gyenge.Röviden ennyi.
#2133002014-02-11 19:46:27 Válasz a #213284. hsz-ra
Cserrobi, ezzel pontosan így vagyunk mi is. Ha egyszer olyan kritikán aluli szolgáltatást nyújtott egy iroda, akkor arra semmi garancia, hogy legközelebb jobban sikerül neki. Akkor meg minek gazdagítsam?
A mi fekete bárányunk az Aeoulus , velük nem megyünk még 1x.
Szó sincs visszafizetésről vagy alamizsnáról. A Neckermann idegenvezetőjével volt gondunk és nem az irodával. A hotel is úgy nézett ki és a szolgáltatásai megegyeztek a katalógusukkal. A hotel személyzetének lustasága, igénytelensége, gorombasága (tisztelet a kivételnek!) az arab mentalitást tükrözi.
Annak idején a TUI által szervezett első utunk is hasonlóképp rossz tapasztalattal indult de a következő 3-4 úttal semmi probléma nem volt.
Aeolus Utazási Iroda
Bár az Utazás kiállításon nem veszünk részt, utasainkat mégis szeretnénk meglepni kiállítási kedvezménnyel:
-20%-os 2014.02.27 – 03.02. között, a kiállítás ideje alatt minden budapesti és pozsonyi indulású repülős utunkra minden időpontban! A kiállítási kedvezmény más kedvezménnyel nem összevonható!
Néhány tipp:
BUDAPESTRŐL
KARPATHOS
Stúdió, ÖE: 75 040 Ft/fő-től
Hotel 2*+, R: 94 160 Ft/fő-től
Hotel 3*, AI: 116 560 Ft/fő
DÉL-KRÉTA
Stúdió, ÖE: 78 160 Ft/fő-től
Hotel 3*+, AI: 116 720 Ft/fő-től
Hotel 4*+, AI: 149 760 Ft/fő-től
BULGÁRIA
Hotel 2*+, R: 65 840 Ft/fő-től
Hotel 3*, AI: 101 920 Ft/fő-től
Hotel 4*, AI: 108 480 Ft/fő-től
Erre a kiállításra érdemes egyébként kilátogatni? Szoktak ott lenni pl. ilyen extra akciós utak amiket mondjuk amúgy nem lehet olyan nagy kedvezménnyel foglalni? Vagy ez csak arra jó, hogy aki lusta neten körülnézni azt ott helyben felvilágosítják egy adott helyről?
#2137312014-02-28 21:15:01 Válasz a #213723. hsz-ra
Szia!
Délután kint voltam a kiállításon, hát a görögök abszolút leszoktak rólunk. Egyetlen egy standjuk volt a Macedonia régióról, néhány nagyon általános infókat tartalmazó, egy-egy lapos szórólappal. No meg egy Paralia apartman térképpel.
Még tavaly egy-egy sziget is képviseltette magát, az azelőtti években pedig az A pavilon egynegyed része a görög stand volt (na jó kis túlzással, de tényleg jó nagy volt), rengeteg szórólappal, térképpel, szebbnél szebb kiadványokkal. Hát ennek már nyoma sincs. (Mondjuk régen az A pavilon csak a külföldről szólt, egy másik külön pavilon pedig a belföldről, most egyben van a kettő és nagyobb részt belföld + egy csomó utazáshoz nem kapcsolódó, oda nem illő árussal.)
Utazási irodák közül a Grand Tours, a Green Travel és az Apollon volt kint, meg talán az Unitravelt láttam (az Ibusz valóban nem volt kint).
Az Ibusznál foglaltunk utat egyénileg. Olvasva a véleményeket, nincs jó vagy rossz iroda, mert nagy szórások vannak a vélemények között. Jól értelmezem, hogy az alkalmazottak határozzák meg az iroda minőségét? Ha igen, akkor odakint derül ki, hogy mit dobott a gép, és persze azon is múlik ki milyen toleráns és alkalmazkodó.
#2137452014-03-01 08:25:56 Válasz a #213735. hsz-ra
Szia!
Bizony, meghatározó tud lenni az idegenvezető személye, főleg abban számit, hogy ha segítségre van szükségetek, akkor hogyan áll hozzá a dolgokhoz. Illetve ha kérdésetek van hozzá, vagy valami nyűgötök van, mennyire segítőkész.
Viszont ha autóval mentek, akkor érdemesebb egyénileg összehozni a kirándulásokat, és ott akkor nem lesz szükségetek rá.
Ha nagyon önállóak és ügyesek vagytok, és semmi gond nem adódik (már miért is adódna ), akkor lehet, hogy nem is fogtok vele sokat összefutni.