Rodosz 2017.09.01-15. | rudiandi67408 | 100% | 2017-10-04
Mivel mindenki a beszámolókat várja leginkább, és jómagam is sokat merítettem leírásokból és beszámolókból, így én is megosztom a nyaralásunk részleteit, hátha valaki ebből is merít valami hasznosat. Igyekszem minél több hasznos információval megtűzdelni a leírásom a... |-> Tovább

Mesés 2 hét Pargán | ZA07382 | 80% | 2017-09-12
Az idei évben Pargára esett a választásunk. Mivel Görögországnak ezen részén még nem jártunk kíváncsian vártuk a nyaralást. Odafelé foglaltunk egy tranzitszállást reggelivel Chalkidonában, mert a korábbi autós útjaink tapasztalata alapján úgy gondoltuk estére kényelmesen... |-> Tovább

Paros és Naxos 2017. | hofelho367 | 76% | 2017-09-03
Paros – Naxos 2017.08.11-27Idén Alonissos és Skyros volt tervezve, jármű indulások, árak és hasonló dolgok miatt lett végül Paros és Naxos. Tarol a Kikládok , tavaly Amorgos és Thíra vendégei voltunk, jövőre Ikaria és még nem tudni melyik sziget van tervezve. Esetleg Milos... |-> Tovább

Lefkada 2017 május 22-31 | gaborpapo2279 | 93% | 2017-06-05
Aki egyszer beleszeretett Görögországba az menni fog 1x, 2x 5x, sokszor és ha véletlenül egy évet kihagy akkor hiányérzete van. Így vagyunk ezzel mi is ezért már novemberben eldöntöttük, hogy a következő szezon első turnusával ott a helyünk. Választásunk Lefkadára esett.... |-> Tovább

Kilenc ok Rodoszra (2015) | Lilla791200 | 68% | 2017-05-08
Még nem telt el 24 óra, hogy felszállt a gépem Rodoszról. Reggel azzal ébredtem, hogy bárcsak ma is mehetnék még egy kört az óvárosban vagy a kikötőben – és megnéztem, van-e még októberben egy péntek-hétfői járat oda… Pedig ez már a 2. nyaralásom volt a legnagyobb... |-> Tovább

Naxos - ahol szerelmes leszel Görögországba | Lilla791221 | 66% | 2017-05-08
Egy ideje már gondolkodtam azon, hogy az eddig látott görög szigetek - bár gyönyörűek - nem is 'igazi görög” szigetek; tulajdonképpen én még nem is láttam „igazi görög” szigetet... Azaz olyat, ami megfelel a képeslapokról visszaköszönő sztereotípiáknak: fehérre meszelt... |-> Tovább

RODOSZ 2016 | Fazika1236 | 93% | 2017-05-08
Szeretjük Görögországot. A bennünket kicsit is ismerőknek ez nem újdonság. 2015-ben kimaradt kedvenc országunk a nyaralásból, pontosabban családi okok miatt a nyaralás is kimaradt. Jártunk ugyan keleten és nyugaton is egy-egy külföldi országban, de azokat kiruccanásokat inkább a... |-> Tovább

Sarti 2016.július | Emőke11073 | 84% | 2017-05-01
Sarti 2016.július, avagy low cost nyaralás szuper élményekkel Nem akartunk mi Sartira menni, véletlen volt az egész. Mert minek nézegeti az ember az Ibusz honlapját áprilisban? Ez lett a vége. Bazi nagy görög akció keretében sebtében befizettünk egy sarti előnyaralásra július... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Összes látogató: 4 550 888

Kréta - Görögország
Szállásajánlatok Krétán.
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.