Irány Thassos, Papus ajánlásával! | Katus364 | 100% | 2020-02-03
2019.augusztus 09.-18. „Ha valaki megkérdezi, mi jut eszembe Görögországról, azt felelem – a nyugalom és a boldogság. Kétféle ember létezik, aki járt már Görögországban, és aki még nem. Mi, akik már jártunk Zeusz földjén tudjuk, hogy egyszerre szerelmesedünk bele a... |-> Tovább

Kora ősz Monemvasiában | szgi338 | 89% | 2019-10-14
10 nap Monemvasiában 2019. 09.08-18. Az idén erre a számunkra még ismeretlen peloponnészoszi területre esett a választás. A következő kis leírás hátha segít más utazóknak is. Kocsival /Skoda Fábia/ mentünk 4 -en, kissé szűkös volt, de egy tetőbox bérlésével sokat... |-> Tovább

Kefalonia 2018.09.20-28. | cobir1143 | 83% | 2018-10-10
Hát hol is kezdjem? Voltunk már Görögországban 16 évvel ezelött. Akkor Neo Vrasna - Asprovalta volt az uticél. Utazási irodával mentünk, busszal. Már utána tudtuk, hogy busszal soha többet sehova. Az egész környezet nem volt az igazi, hiába voltunk nászúton, így Görögországba... |-> Tovább

Lefkada, 2018.06.15-23 | pcdesign751834 | 92% | 2018-06-29
Idén ismét Görögország volt az úticélunk, de ezúttal Lefkadára esett a választás. Előzetesen sok-sok infót begyűjtöttünk az ottani lehetőségekről és hasznát is vettük. Június 15-én reggel indultunk a Szentendrei-szigetről, 2 gyermekkel, saját kocsival. Kis kitérővel... |-> Tovább

Olimpiaki Akti | zsongo898 | 94% | 2018-06-27
2017. július végén, augusztus elején töltöttünk 9 gyönyörű napot a csendes, elsősorban családosoknak ajánlott tengerparti falucskában. A nyaralás előzménye, hogy több (horvát, bulgár, olasz) üdülés után a feleségemmel egy csoportos utazáson vettünk részt 2008.... |-> Tovább

Rodosz 2017.09.01-15. | rudiandi673787 | 95% | 2017-10-04
Mivel mindenki a beszámolókat várja leginkább, és jómagam is sokat merítettem leírásokból és beszámolókból, így én is megosztom a nyaralásunk részleteit, hátha valaki ebből is merít valami hasznosat. Igyekszem minél több hasznos információval megtűzdelni a leírásom a... |-> Tovább

Mesés 2 hét Pargán | ZA072201 | 77% | 2017-09-12
Az idei évben Pargára esett a választásunk. Mivel Görögországnak ezen részén még nem jártunk kíváncsian vártuk a nyaralást. Odafelé foglaltunk egy tranzitszállást reggelivel Chalkidonában, mert a korábbi autós útjaink tapasztalata alapján úgy gondoltuk estére kényelmesen... |-> Tovább

Paros és Naxos 2017. | hofelho1078 | 76% | 2017-09-03
Paros – Naxos 2017.08.11-27Idén Alonissos és Skyros volt tervezve, jármű indulások, árak és hasonló dolgok miatt lett végül Paros és Naxos. Tarol a Kikládok , tavaly Amorgos és Thíra vendégei voltunk, jövőre Ikaria és még nem tudni melyik sziget van tervezve. Esetleg Milos... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Összes látogató: 5 480 836

Kréta - Görögország
Szállásajánlatok Krétán.
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.