Thassos - 2013 1769 80% 2013-09-01
Most is úgy indult, mint eddig már sokszor, egy görög szigeten szeretnénk nyaralni. Kinéztünk a tavaszi utazás kiállításra, a kínálat lehangoló volt. Sebaj, majd last-minute. A szabadságunkat úgy időzítettük, hogy beleessen a házassági évfordulónk is, megérdemeljük, hogy valami jó helyen legyünk aznap. A tervezett indulás előtt már hetekkel nézegettük az ajánlatokat, egy-kettőre... |-> Tovább
Kissék Zakynthoson 2224 76% 2013-08-31
Drága Zakynthos!Ezúton örömmel értesítünk,Szerencsésen hazaértünk!Útközben volt átszálló bőven,A szükségtől izzadtunk többen.Irodánk mindent megtett értünk,Mi csak rövid megállókat kértünk.Az idő a sofőröket nagyon hajtja,Minket várjon a sziget csodás partja.Fáradtan érkezünk nem mindenki laza,Az esti megbeszélésről 9-kor érünk haza.Túrák befizetve, nagy az izgalom,Az... |-> Tovább
Korfu (Moraitika): Messonghi Beach Hotel*** 1814 57% 2013-08-29
Utasok: 2 felnőtt és 1 gyermek (4 éves) 2008-óta vártuk a pillanatot, hogy újra a „görög világba” mehessünk nyaralni. Eddigi buszos útjaink Makrigialos, Paralia, Thassos, Korfu-Sidari után most először repülővel és gyermekünkkel Korfu-Moraitika lett az úti célunk. Egy nagy bőröndöt és mindhárman 1-1 kézipoggyászt vittünk. Indulás előtt apa megjelent egy tekercs folpackkal és kb.... |-> Tovább
LEFKADA 2013 Exact 2222 90% 2013-08-27
BEVEZETŐ 3 éve írtam első élménybeszámolómat Kefalóniáról. Utána következett Észak –Evia. Tavaly pedig Agistri „gyöngyszemről” írtam itt a Hellaszon! Kérlek szánj rá fél órát…hosszú lesz! Ha csak 5 perced van ne is kezdj bele! Mivel lassan Görögország összes „kötelező” – autóval megközelíthető – területén voltunk már, idén „ami még kimaradt”... |-> Tovább
Karpathos meséje... 1796 90% 2013-08-09
Karpathos már 2 éve nagy vágyunk volt és most spontán, szinte tervezés nélkül vágtunk bele egy Aeolus last minute út segítségével. Hétfőn befizettük a 11 napos utat és szerdán utaztunk is. Ennyi időnk maradt utána nézni, hogy mit érdemes megnézni, de ebben nagy segítségünkre volt Balázs Bea és Rolló is. Köszönet nekik! Szóval pici alvás után hajnali 2-kor keltünk, mert a gép... |-> Tovább
Korfu, Paleokastritsa 2013 - Elfuserált nászút 2567 72% 2013-07-29
Az előző beszámolóm, még 2011-ben Krétáról szólt, ahol a párom megkérte a kezemet. Legyen ez most egy folytatása a történetnek, ugyanis ez pedig a nászutunkról fog szólniSokat gondolkodtunk a párommal, hová menjünk nászútra, Kefalónián és Zakynthoson gondolkodtunk, azonban a kedves fórumozók ajánlására nászutunk céljául végül Korfut és Paleokastritsát választottuk. Több... |-> Tovább

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és