A csodák újtán SARTI-ban 2013.07.05-14 1984 84% 2013-07-19
Elérkezett a nap, hogy ismét induljunk SARTIRA!Már nagyon vártuk, meg is érkezett értünk 1 óra után nem sokkal a busz és irányt vettünk Szegedre a virágpiacra. Ott összeszedtünk mindenkit, bár a buszon egyedül mi voltunk Kecskemétiek – így biztos nem futottunk bele ismerősbe? A virágpiacról elindulva a magyar határ volt az első ütköző pont, amit elég gyorsan és könnyen vettünk, a... |-> Tovább
A Kelet Virága - 1 hét Zakynthoson - 2013. július 1723 78% 2013-07-18
Nem tervezek hosszú beszámolót írni. Csak röviden és hitelesen közölni amit láttam, tapasztaltam. A hitelességet remélem meg tudja majd erősíteni valamilyen úton módon két (remélhetőleg ezt a bejegyzést is olvasó) helyi idegenvezető hölgy is:), akikkel Zakynthos-i ´kiruccanásom´ során találkoztam. Ki is emelném őket a továbbiakban, hiszen munkájuk, szakmai felkészültségük,... |-> Tovább
Kissék Kefalóniában 2013.06.29-07.06 3007 84% 2013-07-16
Nagyon régen vártam már ezt a hetet,Mikor buszunk végre Kefalóniába mehet.Előtte otthon pakolás, nagy sürgés forgás,Nézzük hogy esik kézre a bőrönd fogás.Mindent viszünk amit csak enni lehet,Idén főzünk, ezért a táska tele mehet.Jég akkuként végzi a sertés szűz,A jeges pálinkából is itt van a tűz.Haverkodik még a fagyott milánói,A jó kis erős Magyar bogyiszlói,Van itt minden... |-> Tovább
Parga 2011 1438 86% 2013-07-15
Még az év elején megszületett a döntés, hogy nyáron ismét Görögország legyen a cél. Számolgattunk, mindent összevetettünk, és elhatároztuk, hogy az előző évektől eltérően saját autóval megyünk. Nem kis döntés volt, bár hosszú (1100 km-es) utat már letudtam egyszer, de akkor ketten voltunk sofőrök. A saját autó eldöntése előtt azért azt is végiggondoltuk, hogy Görögországon... |-> Tovább
Sarti 2012, 3 generáció autóval repülővel 949 86% 2013-07-15
Tavaly voltunk Sarti-n, és nagyon meggyőzött minket, viszont 1 hét nagyon kevés volt. Idén azt találtuk ki, hogy 2 hetes nyaralás lesz, végig Sarti-n, 1 hét kettesben a feleségemmel, 1 hét a gyerekeink (5 és 7évesek) és szüleim társaságában. A feleségemnek és nekem ez a 4. görög utunk, a gyerekek előtt voltunk Parálián, majd pár év kihagyás után Korfun, illetve tavaly itt Sarti-n. A... |-> Tovább
Három évszakos* nyaralás Thassoson :) 1528 89% 2013-06-27
Kissé nehezen dőlt el az idén, hogy a szezonelői pihenést hova is tervezzük. Az viszonylag hamar kiderült, hogy csak a Thessalonikibe repülés jöhet szóba, így az onnan elérhető helyszínek között keresgéltem. Ám ez a része Görögországnak egy picit a senki földje; magán viseli a viharos történelmi évszázadok minden nyomát. Ez érződik az építészetileg nem igazán értékes és... |-> Tovább

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és