Naxos - ahol szerelmes leszel Görögországba | Lilla791512 | 70% | 2017-05-08
Egy ideje már gondolkodtam azon, hogy az eddig látott görög szigetek - bár gyönyörűek - nem is 'igazi görög” szigetek; tulajdonképpen én még nem is láttam „igazi görög” szigetet... Azaz olyat, ami megfelel a képeslapokról visszaköszönő sztereotípiáknak: fehérre meszelt... |-> Tovább

RODOSZ 2016 | Fazika1637 | 92% | 2017-05-08
Szeretjük Görögországot. A bennünket kicsit is ismerőknek ez nem újdonság. 2015-ben kimaradt kedvenc országunk a nyaralásból, pontosabban családi okok miatt a nyaralás is kimaradt. Jártunk ugyan keleten és nyugaton is egy-egy külföldi országban, de azokat kiruccanásokat inkább a... |-> Tovább

Sarti 2016.július | Emőke11848 | 88% | 2017-05-01
Sarti 2016.július, avagy low cost nyaralás szuper élményekkel Nem akartunk mi Sartira menni, véletlen volt az egész. Mert minek nézegeti az ember az Ibusz honlapját áprilisban? Ez lett a vége. Bazi nagy görög akció keretében sebtében befizettünk egy sarti előnyaralásra július... |-> Tovább

Jón-szigetek körtúra 2016. | cobranco907 | 92% | 2017-05-01
Tavaly tavasz végén leruccantunk egy kis aktív kikapcsolódásra a mediterrán régió egyik eldugodt helyére. A „földi paradicsom” gyenge kifejezés arra,amit ott találtunk,már ami a látványvilágot illeti. Helyszin: a Jón-szigetvilág,ezen belül is Kefalónián,Ithakán,Lefkadán... |-> Tovább

Zakynthosi álomnyaralás 2016.09.01-15 | Rudiandi2528 | 86% | 2016-09-19
Nem egy szokványos beszámolót fogtok olvasni, mivel nagyon sok kérdést kaptam a szervezéssel, a foglalással kapcsolatban, így megpróbálom teletűzdelni információkkal is azok számára, akik még nem voltak ezen a szigeten, vagy már voltak, de esetleg visszatérnének; esetleg most... |-> Tovább

Pargai hangulat és egy kis kalandozás | Lylam | 2654 | 93% | 2016-09-14
Aki az ásványvízek és vízitaxik áraira kíváncsi, az ne is olvassa tovább, viszont aki a hely hangulatát szeretné átérezni, azoknak ajánlom a lenti kis beszámolót. :) A leírást eredetileg a blogomra írtam: - itt - Az utazás - július 4. Kisebb-nagyobb bonyodalmak és... |-> Tovább

Amorgos és Thíra (Szantoríni) 2016.08.20-09.04 | hofelho838 | 82% | 2016-09-10
Szubjektív uti napló- szerűség Amorgosról és Thíráról :) A legvégén van uti költség összefoglaló. Amorgos 2016.08.20-08.27 2016.08.20-21 Ferihegyről az Aegan gépe indul menetrend szerint 17.30-kor, landol Athenban 20.25-kor. A kompunk Pireuszból indul 23.55-kor ( Blue Star... |-> Tovább

Kréta, Agia Marina 2016 augusztus | ZA071174 | 80% | 2016-09-06
2015 év végén elkezdtük tervezgetni hová is utazzunk idén nyáron. Elég hamar döntésre jutottunk, hogy Görögország, azon belül is Nyugat-Kréta lesz az úti cél. Végül Agia Marinára esett a választásunk, hiszen kiváló kiindulópontnak tűnt a környék bejárásához. Év... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Összes látogató: 5 107 953

Kréta - Görögország
Szállásajánlatok Krétán.
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.