2009. Június - Egy hét a mesebeli Santorini szigetén 686 67% 2009-06-30
2009 június 13. és 20.-a között töltöttünk egy csodálatos hetet ezen a gyönyörű szigeten a barátommal. Felszállás nem sokkal 13 óra után a Ferihegy 2/A-ról. Gépünk 40 perc késéssel indult,és helyi idő szerint fél ötkor landoltunk görög földön. Rövid transzfer után megérkeztünk Kamariba. Elfoglaltuk a szállásunkat,mely a Haroula apartmanban volt. A kettes szobát kaptuk hegyre... |-> Tovább
Kefalonia az ismeretlen görög paradicsom 2009 929 67% 2009-06-28
A szállásA szállásunk (Pink Sunrise-Svoronata) nagyon szép volt. 3 féle pálma (legyező- kókusz- és cikász pálma, dracéna, banánfa, tuják, mexikói kaktusz, óriáskaktuszok, mediterrán fenyő, stb.) és nagyon különleges szép mediterrán növények voltak a kertben és mindezt még fokozta a hatalmas nagy úszómedence, amelynek nem csak az úszófelülete volt nagy, de fokozatosan mélyült a 70... |-> Tovább
Utazás Kefalonia szigetére 2009.06.16 - 23. 1024 71% 2009-06-26
1.napIndulás 06.16-án Malév charterjárat. A gép 13.10-kor indul, pontosan a kiírásnak megfelelően. Repülési idő 1óra 50perc. Fedélzeti kaja, 1db kicsi szendvics kis üdítő csoki kávé v. tea.A gépen sok gyerek utazott, a Malév nagyon gyerek barát, 10-12 éves gyerekeknek egyesével a légi kísérő megmutatta a kapitány kabinját. A leszállás előtt mentünk egy kört, (gondolom nem... |-> Tovább
Nei Pori és egyéb kirándulások 2009 június 1305 87% 2009-06-18
BevezetésAz alábbiakban leírtakban megpróbáltam röviden összefoglalni, az idei tapasztalataimat, élményeimet. Ha valamiről bővebb információt szeretnétek, akkor keressetek meg nyugodtan itt a Hellas-on, vagy emailban.Hát vágjunk bele.Június 4.-5.Indulás a Népligetből háromnegyed kettőkor. Mivel nem ül mellettem senki a buszon, így viszonylag kényelmes. A két széksor között kicsit szűk a... |-> Tovább
Sarti 2007 975 86% 2009-04-22
Elöljáróban elmondanám, hogy nem szoktam beszámolókat irkálni, ez nem az én műfajom, de mivel több olyan ember is írt már beszámolót ide a Hellasz.hu oldalaira, aki szintén ezt mondta magáról és személy szerint nekem érdekes és élményekben dús beszámolóknak tűntek, ezért én is megpróbálkozom egyel.Kicsit messzebbről indulok a beszámolómnak, mint az megszokott.2007. nyarán lejárt a... |-> Tovább
Nei Pori - két tökéletes hét a családdal 930 75% 2009-03-20
Nagy izgalommal készültünk Nei Poriba.Februárban lefoglaltuk a szállást és elkezdtük vágni a centit.Lányom 14 évesen,napi szinten érdeklődött,hogy milyen hely Nei Pori,hányan lakják,stb.stb….Minekutána visszakérdeztem,hogy Aegean szerint akarja-e tudni,elcsendesedett egy időre.Mivel Tiszaújvárosban lakunk,így maga a határ is elég távol van,ezért uzsgyi,fel a netre és keresés szállást... |-> Tovább