Klasszikus görög körút 2008.09.25-10.06. 650 82% 2009-02-25
Pontosan már nem emlékszem, mikor vetődött először bennünk, hogy a görög körúton részt vegyünk, de talán már meg van vagy nyolc éve is. Sokszor készültünk már, de eddig azért nem jött össze, mert nem bírtuk ki a nyarat, a nélkül, hogy Hellasz földjére lépjünk, ezért a végén mindig nyáron mentünk, ha máshogy nem, hát akciósan. Most, hogy elkerüljük a kísértést, már... |-> Tovább
Platamonasz megint, 2008 szeptember 12-24. 498 60% 2009-02-25
Ez a napló –előre is elnézést kérek- , kevésbé leíró, mert a „ …”- ok közötti részeket a nyaralás albumba ragasztottam be. Ahhoz készült a különleges napló.Indulás busszal – 1 órai indulással a Népligetből…...érkezés után azonnal békatalpra cseréltük a cipőt és 23 tengeri sünivázat gyűjtöttünk.Én a vizipipámat szívószálnak használtam...Este béreltünk 2 csoda... |-> Tovább
Platamonasz 2007. Szept 05-16. 379 78% 2009-02-25
Szeptember 05. szerdaElérkezett a várva várt indulás napja. A buszunk 12:30-kor indult a Népligetből, a Planetárium parkolójából. Csak hogy meglegyen a konraszt, itthon szakadt az eső és hűvös szél fújt – emiatt és a sok csomagunk miatt Törökbálintról a Déli Pályaudvarig taxival mentünk. (Megjegyzés: legközelebb inkább egy nagy táska, mint több kicsi!)Elindult a busz, s ficeregni... |-> Tovább
IKARIA 2007 439 71% 2009-02-24
Kedves Olvasó!Először is elnézés kérek mindenkitől, ha a beszámolom nem lesz élvezetes olvasmány, mivel az égiek nem áldottak meg írói vénával.Előzmények:A mi történetünk 2006-ban Kefalónián kezdődött. Minden nyaralás végén felmerül a gondolat: -Jövőre hova megyünk.Hosszas beszélgetések után elhatároztuk olyan helyre szeretnénk elutazni, ahova a tömeg turizmus még nem tette be... |-> Tovább
2008. Zakynthos (11-en, busszal) 640 68% 2009-02-23
Időpont: 2008. aug. 15. – aug. 24.Utazás: busszal MiskolcrólSzállás: Regina apartman (Laganas)A nyaralásunk célpontja egyértelműen Görögország volt, mert a 11 fős társaság nagy része már járt ebben a fantasztikus országban, és mindenki szívesen tért volna vissza, aki pedig még nem látta a kék-fehér vidéket, kíváncsian várta az első találkozást.Úgy döntöttünk, hogy egy ilyen... |-> Tovább
Zakynthos 2008.06.20-2008.06.27. 789 59% 2009-02-16
Nyaralás időpontja: 2008.06.20-2008.06.27.Szállás helye: Zante Village Hotel Alikanas nevű településen all inclusive ellátássalÉrkezés-szállodaReggel 5.00-kor indult a repülőgép Budapestről és minden probléma és fennakadás nélkül kb. 8.45-re érkeztünk meg a szállodába. A fogadtatás nagyon szimpatikus volt. Azonnal reggelivel kínáltak a szállodában, mert a reggeli 8.00-10.00-ig volt... |-> Tovább

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..