2008. 06.18.-25. Kréta; Rethymno 613 76% 2008-11-01
2008.06.18. SzerdaSzokásos módon indult ez a nyaralás is; esik az eső. Életünk első repülős utazására készültünk.Ahogy közeledett az indulás ideje, egyre sötétebb felhők gyűltek az égen… Nem volt vmi megnyugtató, hogy ilyen viharban szállunk fel, de nem volt gond.A legcsodásabb látvány volt felülről nézni a teliholdat…Kinn várt az idegenvezető, egyeztetés után megmutatta melyik... |-> Tovább
Két hét Kos szigetén 691 86% 2008-10-31
A rengeteg munkától felőrlődve, lelkiekben is megfáradva minden éven nagyon várjuk a nyaralást. Idén már januárban tanakodunk, melyik görög sziget lesz az úti cél. Hamar kiterítjük a térképet, számba vesszük a lehetőségeket. Két hetet tervezünk, olyan helyet keresünk, ahol bőven van természeti szépség, kuriózum, történelmi emlékek. Igen gyorsan Nisszirosz szigetére téved a... |-> Tovább
KOS - 2008. Szeptember 1300 75% 2008-09-30
Úgy volt, hogy az idén csak egyszer tudunk nyaralni, ennek olcsónak kell lennie és nem akartunk sok látnivalót, sok újat sem, hanem csak aktív pihenést. Így esett tavasszal harmadszorra is Tenerifére a választás, és a nyaralás után nem is gondoltunk többet arra, hogy valamit szervezzünk még idénre. De aztán nem bírtam magammal, nem telhet el év Görögország nélkül! A munkahelyen nem... |-> Tovább
Görög nyaralás két hét alatt, két helyszinen 1007 90% 2008-09-29
Az idei görög nyaralásunkat két hétre terveztük mindenképpen, és mivel szerettünk volna egy régebbi helyszínre is visszamenni, úgy döntöttünk az első hetet új helyre, a másodikat a régi, kedvelt helyre szervezzük.Az idei Utazás Kiállításon kaptam egy gyönyörű dvd-t Görögország északi részéről, Drama, Xanthy, Kavala stb., amibe egyszerűen beleszerettem, ezért olyan helyszín... |-> Tovább
Paraliai kalandjaink 1176 83% 2008-09-29
Eredetileg más országot néztünk ki uticélnak, de különböző okok miatt, nem jött össze. Ezek után úgy tűnt, hogy idén elmarad a nyaralás, ami nagyon elkedvetlenített.Augusztus 8.-án reggel, a neten találtam egy kedvező hirdetést. Férjemnek ecseteltem a lehetőséget és kedvet kapott az utazáshoz. Telefonon felhívtam az irodát, de már nem volt hely. A párocskám annyira lelkes volt, hogy... |-> Tovább
Kréta 2008 szeptember 544 72% 2008-09-23
Tartalom0. nap készülõdés1. nap Érkezés Heraklionba2. nap Amoudara3. nap Elafonissi, Chrissoskalitissa4. nap Hersonissos5. nap Knossos, Spilia6. nap Malia, folklórmúzeum7. nap Lazulás8. nap Heraklion, utazás haza9. Árak, fontosabb adatokMindig is vágytam Görögországba, de kimondottan Kréta nem szerepelt az útitervem között. Aztán megkaptuk ezt az utat, és egy évig volt idõm tervezgetni. Elsõ... |-> Tovább

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..