Paralia 2001. Augusztus 6. - 15. | Juhi478 | 33% | 2006-12-27
Augusztus 6. HétfõReggel fürgén ébredünk, mert eljött a nyaralásunk napja.Fél tízre kell a Hõsök terére érnünk, a Mûcsarnok elé, de mi már egy órával elõbb itt vagyunk. Öten indulunk útra, de a buszon hat helyen foglalhatunk el. Így kényelmesen elférünk. Ahogy az iroda... |-> Tovább

Paralia 2006.07.14. - 30. | Juhi1044 | 80% | 2006-12-27
1. nap - 2. nap Péntek - SzombatAz indulásunk napja. Déli 12-re kellett a Hõsök terére mennünk, de mi már fél 11-kor ott voltunk. A tér már akkor tele volt nyaralni indulókkal. Mi a Dias Zeus Travellel utaztunk, nekik is több buszuk indult, Paraliara, Stavrosba, Neo Poriba, Olympic... |-> Tovább

Korfu 2006. június | Reni841 | 71% | 2006-10-09
Évek óta tervezgettünk elsõ utazásunkat Görögországba, csak valamilyen okból kifolyólag mindig elmaradt. Idén úgy nézett ki a dolog, hogy végre összejöhet. Már az év elején elkezdünk keresgélni, a célpont Korfu volt, már csak a hely volt kérdéses. Rengeteg informálódás,... |-> Tovább

Kréta aug.27-szept.04. | Stancy714 | 60% | 2006-10-04
1.napVasárnap hajnali 3-ra kellett kimenni a reptérre, mivel 5-kor startolt. Elõzõ este persze semmit nem aludtam, így kicsit elcsigázott képem volt.5-kor rendben felszálltunk, 7.30. azaz ottani idõ szerint 8.30 kor már Heraklion repterébõl léptünk ki a meglepõen meleg, reggeli 35... |-> Tovább

Zakynthosi nyaralásom emlékei | Kvalcsi2141 | 70% | 2006-09-29
Idén Zakynthos szigete lett az uticélunk, mert sajnos már februárban nem volt hely abban a Krétai apartmanban, melyet kinéztünk magunknak. Zantén sikerült lefoglalnunk az utolsó kétágyas stúdiót 2006. július 27-tõl augusztus 07-ig a Lukas apartmanházban, mely a prospektusban lévõ... |-> Tovább

Skala Fourka 2006 | Csutek542 | 70% | 2006-09-27
Aug.25.- 26Végre elérkezett a nagy nap. INDULUNK!Hajnali 3-kor ébredtem, még mindenki horpasztott. Pedig megfogadtam, hogy sokáig alszom.A hajnali csendben végig gondoltam, hogy milyen feladatok várnak még indulás elõtt.Amikor végre a családom is felébredt, irány vásárolni. Utolsó... |-> Tovább

Kréta 2006 augusztus | Ferrari726 | 63% | 2006-08-30
Végre elérkezett augusztus 20-a és délután indultunk Krétára a nagy szigetre.A gépünk 16 óra 20 perckor indult, ezért 14 óra 20 percre kellett kiérnünk Ferihegy 2B-re.Szerencsénkre pontosan indult a gép. Kedves volt a személyzet muszakát szolgáltak fel. 1óra 50 perc volt a... |-> Tovább

Krétai nászút 2006. jún. 6-20. | lloth546 | 75% | 2006-08-22
Esküvõnk után két nappal 2006. június 6-án indultunk Krétára.A Travel Service újgenerációs gépével másfél óra repülõút után érkeztünk meg Iraklio/Heraklion repülõterére, ahonnan Neckermann-os buszunkkal két óra alatt értük el Rethymno városát, egészen pontosan a... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Oldalletöltés ma: 14960

• Összes látogató: 5 086 700

Jolandas House - Toroni
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.