Lefkáda, Santorini, Athén 2006 | Monalisa1011 | 80% | 2006-07-12
2006. Június 19 HÉTFÕAz esti indulásnál minden simán ment, a gép pontosan indult. 2.20kor szálltunk le Athénban. A reptér irtó nagy. Hosszú perceken át csak kifelé jöttünk valami alagútfélén. Futó szalagok voltak egymás után, aztán termek meg lépcsõk, megint termek és... |-> Tovább

Parália, Makrigialos 2006 | Kriszta351013 | 65% | 2006-07-12
A mi nyaralásunk június 23-án kezdõdött. Szerencsére találtam egy hirdetést, aki Paráliai hetének felét átadná. Sokat nem gondolkoztam, belevágtam, hívtam. Meglepetésemre egy nagyon kedves nõi hang szólt a telefonba. Megegyeztünk, és elfogadtuk a fél hetet, ezzel a négy... |-> Tovább

Kréta - Santorini 2006 | Sgabor112566 | 53% | 2006-07-09
Elérkezett hát a nagy nap: 2006. június 23-a. Indulás nyaralni. Kicsit zûrös volt a kezdet, mert indulás elõtt a gyermek megbetegedett, de aztán rendbejött minden. Mivel Sopronban lakunk, egyszerûbb volt az osztrák Neckermannál befizetni, és nem is kellett benne csalódnom.... |-> Tovább

Egy csodálatos hét Görögországban | Busaianiko828 | 84% | 2006-06-27
Egy hosszú év után, - amit csak az internet görög oldalain történõ böngészés enyhített – ismét Görögország mellett döntöttünk. Amikor pedig eldõlt, hogy autóval indulunk útnak, akkor úgy határoztunk, hogy Makrigialosra megyünk ismét, mert ami tavaly kimaradt a... |-> Tovább

Kréta - Gouves 2006. május | Hajol523 | 66% | 2006-06-25
Gouves nem egy 'felkapott' úticél, a Neckermannál is csodálkoztak: miért éppen oda?A 05. 23-30.-i csoportból csupán mi szálltunk az Astir Beach-be!Heraklion közelsége miatt választottuk, mert az egy hét nagyon rövid, de Knosszoszt, a heraklioni múzeumokat és Szantorinit... |-> Tovább

Görögországi körutazás 2005 | Mia_805 | 84% | 2006-01-16
Életemben elõször 12 évesen jártam Görögországban. Az általános iskolám szervezte az utat, és rengeteg helyre ellátogattunk: Katerinibõl indulva, Athénban megpihenve, a Toloi öbölben lubickolva, a Meteórákban gyönyörködve töltöttünk el 16 napot. Az utazásból nem maradt... |-> Tovább

Nyaralás Moraitikán - Korfu 2003 | Busaianiko540 | 80% | 2006-01-14
Életem öt görög nyaralásából most a negyedikrõl szeretnék írni. Igaz, hogy már szerepel korfui nyaralás a leírásokban, de mivel 2003-as még nem, ezért gondoltam, hogy leírom az élményeimet, és talán még én is tudok valami újról írni.2003. június 23-án indultunk... |-> Tovább

Tolo 1997. szeptember 15-25. | Vojandi1012 | 84% | 2006-01-14
Utazás busszal, Tolo leírásaStavros után egész nyáron csak Görögország járt az eszemben. Egy nyárvégi napon legjobb barátaimmal a margitszigeti Sport uszoda medencéje mellett kártyáztunk és állandóan azzal traktáltam õket, hogy el kellene menni még ezen a nyáron valahova.... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Oldalletöltés ma: 2179

• Összes látogató: 5 144 905

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..