Parália, Makrigialos 2006 | Kriszta351008 | 65% | 2006-07-12
A mi nyaralásunk június 23-án kezdõdött. Szerencsére találtam egy hirdetést, aki Paráliai hetének felét átadná. Sokat nem gondolkoztam, belevágtam, hívtam. Meglepetésemre egy nagyon kedves nõi hang szólt a telefonba. Megegyeztünk, és elfogadtuk a fél hetet, ezzel a négy... |-> Tovább

Kréta - Santorini 2006 | Sgabor112565 | 53% | 2006-07-09
Elérkezett hát a nagy nap: 2006. június 23-a. Indulás nyaralni. Kicsit zûrös volt a kezdet, mert indulás elõtt a gyermek megbetegedett, de aztán rendbejött minden. Mivel Sopronban lakunk, egyszerûbb volt az osztrák Neckermannál befizetni, és nem is kellett benne csalódnom.... |-> Tovább

Egy csodálatos hét Görögországban | Busaianiko825 | 84% | 2006-06-27
Egy hosszú év után, - amit csak az internet görög oldalain történõ böngészés enyhített – ismét Görögország mellett döntöttünk. Amikor pedig eldõlt, hogy autóval indulunk útnak, akkor úgy határoztunk, hogy Makrigialosra megyünk ismét, mert ami tavaly kimaradt a... |-> Tovább

Kréta - Gouves 2006. május | Hajol520 | 66% | 2006-06-25
Gouves nem egy 'felkapott' úticél, a Neckermannál is csodálkoztak: miért éppen oda?A 05. 23-30.-i csoportból csupán mi szálltunk az Astir Beach-be!Heraklion közelsége miatt választottuk, mert az egy hét nagyon rövid, de Knosszoszt, a heraklioni múzeumokat és Szantorinit... |-> Tovább

Görögországi körutazás 2005 | Mia_801 | 84% | 2006-01-16
Életemben elõször 12 évesen jártam Görögországban. Az általános iskolám szervezte az utat, és rengeteg helyre ellátogattunk: Katerinibõl indulva, Athénban megpihenve, a Toloi öbölben lubickolva, a Meteórákban gyönyörködve töltöttünk el 16 napot. Az utazásból nem maradt... |-> Tovább

Nyaralás Moraitikán - Korfu 2003 | Busaianiko534 | 80% | 2006-01-14
Életem öt görög nyaralásából most a negyedikrõl szeretnék írni. Igaz, hogy már szerepel korfui nyaralás a leírásokban, de mivel 2003-as még nem, ezért gondoltam, hogy leírom az élményeimet, és talán még én is tudok valami újról írni.2003. június 23-án indultunk... |-> Tovább

Tolo 1997. szeptember 15-25. | Vojandi1001 | 84% | 2006-01-14
Utazás busszal, Tolo leírásaStavros után egész nyáron csak Görögország járt az eszemben. Egy nyárvégi napon legjobb barátaimmal a margitszigeti Sport uszoda medencéje mellett kártyáztunk és állandóan azzal traktáltam õket, hogy el kellene menni még ezen a nyáron valahova.... |-> Tovább

Korfu 1998 | Vojandi538 | 87% | 2006-01-08
Július 14. Az utazásEbben az évben nem volt sok pénzünk utazásra, ezért egy buszos utat kellett választanunk, és ez azért lett pont Korfura, mert barátaimnak mindegy volt, hogy hova megyünk, én pedig visszavágytam, hogy megnézhessem azt, amit három évvel azelõtt nem láthattam. A... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Oldalletöltés ma: 7720

• Összes látogató: 5 117 027

Haus Theodora - Sarti
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.