Santorini - Naxos 2004 | Vojandi828 | 85% | 2005-12-23
Két éve jártam utoljára Görögországban (2002-ben Thassoson), így ideje volt, hogy újra sorra kerüljön.Santorinire akartunk menni, de mivel ez a sziget túl kicsi ahhoz, hogy két hetet töltsünk el ott, (egy hét pedig nem nyaralás), ezért összekötöttük egyik szomszédos... |-> Tovább

Kréta 1996 | Vojandi | 469 | 85% | 2005-11-29
Kréta 1996. július 18-25.Korfu után már tudtam, hogy Görögország visszahív, és következõ évben Krétára esett a választás. Azért esett így, mert egy Korfun vásárolt képeslapon egy elbûvölõen szép naplementés kép volt Szantorinirõl. Oda akartam eljutni és ebben az évben... |-> Tovább

Sarti 2004 | Juhi472 | 40% | 2005-11-15
07.16. Elsõ nap / az indulásDélelõtt 10.-kor indulunk a Hõsök terérõl. Kiskunfélegyházán és Szegeden még utasokat veszünk fel, majd irány a határ. Sajnos a Belgrádi útfelbontások miatt kénytelenek vagyunk 1 1 órát várakozni a dugóban. Majd 1 óra jó tempó után ismét... |-> Tovább

Korfui nyaralás | Vojandi698 | 83% | 2005-11-11
1995. július 12-19. avagy hogyan szerettem bele GörögországbaGörögország számomra szerelem, mánia, megszállottság. Kifogyhatatlan a látnivalókból és valószínûleg egy élet sem lesz elég minden zugát megismerni. Európa országai között számomra valahogy különc:... |-> Tovább

Kamena Vourla 2005 | Juhi508 | 54% | 2005-10-25
07. 18. HétfõHõsök tere indulás és pihenõkkel megtûzdelt utazás. A buszon 'távolról' ismerkedünk utastársainkkal. A busz több helyen még meg állt Magyarországon, mert utasokat vettünk fel.07. 19. KeddDélelõtt megálltunk Paralián mert volt leszálló. Õk csak idáig utaztak... |-> Tovább

Körutatzás a Peloponnészoszon | Vojandi1082 | 85% | 2005-10-14
2005. szeptember 7-25.ElõzményekMiért pont egy Peloponnészosz-körutazást választottunk, bérelt autóval? - A tavalyi Szantorni-Naxosz kombinált utazás után megint Görögország mellett döntöttünk.nekem ez lesz a nyolcadik görögországi utam. Gondolkoztunk azon, hogy saját autóval... |-> Tovább

2005 június - Sarti | Vadevezõs707 | 37% | 2005-09-01
Végre eljött amire már év eleje óta vártam. Június 13.hétfõ. A pécsi mc.parkolóból indulunk kolléganõmmel és barátnõmmel Anival Sartira. 10.15-kor pontosan érkezik az utazási iroda busza. A soffõrök régi ismerõsként üdvözöltek bennünket, hiszen nem ez volt az elsõ utunk... |-> Tovább

Nyaralás Platamonasban | Ferradri666 | 70% | 2005-09-01
2005. július 30 - augusztus 10.Sokat gondolkodtunk az idén, Görögország mely részére menjünk nyaralni, hiszen annyi szép hely van. Egy biztos volt, a szárazföld a cél. Teljesen véletlen találtam a neten egy kis utazási irodát, amelynek fõ úti célja Platamonas, az Olimposi... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Összes látogató: 4 548 065

Kréta - Görögország
Szállásajánlatok Krétán.
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.