Korfu 1998 | Vojandi540 | 87% | 2006-01-08
Július 14. Az utazásEbben az évben nem volt sok pénzünk utazásra, ezért egy buszos utat kellett választanunk, és ez azért lett pont Korfura, mert barátaimnak mindegy volt, hogy hova megyünk, én pedig visszavágytam, hogy megnézhessem azt, amit három évvel azelõtt nem láthattam. A... |-> Tovább

Makrigialos 2005 | Busaianiko | 581 | 80% | 2006-01-07
2005. augusztusában már ötödször adatott meg, hogy Görögországban nyaralhattam, de ennyire még egyszer sem fájt, hogy haza kellett jönnöm. (A párom nevében nem nyilatkozom, de véleményem szerint Õ is hasonlóan érzett.)Már tavasszal az Utazás Kiállításon kezdõdött a... |-> Tovább

Thassos 2002 | Vojandi1029 | 90% | 2006-01-06
Legutóbb 1998-ban jártam Görögországban. Négy év telt el. Már nagyon vágytam görög földre. A cél kiválasztása azon múlt, hogy lehetõleg sziget legyen a hely, de olyan, ahova busszal is el tudunk jutni. Nem sok választási lehetõség volt, így esett a választás Thassosra. Egy... |-> Tovább

Stavros 1997. június 21-július 5 | Vojandi584 | 85% | 2006-01-02
Korfu és Kréta után megint Görögországba húzott a szívem. Egy ismerõs párral mentem el nyaralni. Két hétre foglaltunk repülõs utat a Jorgos Travelnél.Emlékeim szerint valamikor egész korán reggel indult a gép. A repülés már rutin volt. Kavala repterén szálltunk le, ahonnan... |-> Tovább

Santorini - Naxos 2004 | Vojandi942 | 87% | 2005-12-23
Két éve jártam utoljára Görögországban (2002-ben Thassoson), így ideje volt, hogy újra sorra kerüljön.Santorinire akartunk menni, de mivel ez a sziget túl kicsi ahhoz, hogy két hetet töltsünk el ott, (egy hét pedig nem nyaralás), ezért összekötöttük egyik szomszédos... |-> Tovább

Kréta 1996 | Vojandi | 566 | 85% | 2005-11-29
Kréta 1996. július 18-25.Korfu után már tudtam, hogy Görögország visszahív, és következõ évben Krétára esett a választás. Azért esett így, mert egy Korfun vásárolt képeslapon egy elbûvölõen szép naplementés kép volt Szantorinirõl. Oda akartam eljutni és ebben az évben... |-> Tovább

Sarti 2004 | Juhi521 | 40% | 2005-11-15
07.16. Elsõ nap / az indulásDélelõtt 10.-kor indulunk a Hõsök terérõl. Kiskunfélegyházán és Szegeden még utasokat veszünk fel, majd irány a határ. Sajnos a Belgrádi útfelbontások miatt kénytelenek vagyunk 1 1 órát várakozni a dugóban. Majd 1 óra jó tempó után ismét... |-> Tovább

Korfui nyaralás | Vojandi780 | 83% | 2005-11-11
1995. július 12-19. avagy hogyan szerettem bele GörögországbaGörögország számomra szerelem, mánia, megszállottság. Kifogyhatatlan a látnivalókból és valószínûleg egy élet sem lesz elég minden zugát megismerni. Európa országai között számomra valahogy különc:... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Összes látogató: 5 132 192

Szálláshelyek Görögországban
Több mint 19.000 szállásajánlat
Most foglal, de később fizet