Sarti 2005 | István | 1217 | 67% | 2005-09-01
Két évet kellet várni arra, hogy újra meglátogassuk kedvenc helyünket, Sartit. Hosszas készülõdés után június 30-án délben végre elindultunk. A szokásoknak megfelelõen kocsival (család-4 fõ) mentünk, szállást elõre foglalva, utazási iroda kihagyásával.Útunk mindaddig... |-> Tovább

Kos szigeti nyaralás | Kvalcsi2502 | 84% | 2005-09-01
Az Utazási Kiállításon begyûjtöttük a Görögországba utaztató irodák prospektusait. Tavaly ugyanis hûtlenek voltunk kedvenc országunkhoz és Tunézia volt az úticél. Nagyon szép volt ott is, de meg sem közelítette azt a hangulatot ami Görögországban van. Miután kezünkben volt... |-> Tovább

Nyári emlék Sartiról | Jutka1836 | 65% | 2004-08-01
István beszámolója miatt választottam a nyaralás színhelyéül Szartit. Mondhatom, nem bántam meg. Görögországgal kapcsolatban egyébként elfogult vagyok, gyakorlatilag máshova nem is járok nyaralni. Úgy érzem, hogy otthonról, haza megyek. A magam részéről rendkívül sokra... |-> Tovább

Két hét Toloban | Gyimesi László | 1284 | 77% | 2004-08-01
Az idén nyáron két hetet töltöttünk Görögországnak egy – a magyar turisták, illetve utazási irodák nagy része által – méltatlanul és indokolatlanul mellõzött részén, a Peloponnészosz-félszigeten (A félsziget a Korinthoszi csatorna 1893-as megnyitását követõen... |-> Tovább

Sarti 2003 | István | 1651 | 60% | 2004-06-10
Elsõ igazi nyaralásunk a családommal, 2000 szeptemberében volt, a Görögországi Nikitiben. Ez a falu Észak-Görögországban, a Halkidiki Félsziget Sithóniai nyulványán van. Az itt eltöltött nyolc nap alatt, egy Kalambakai kirándulás mellett, bejártuk a félszigetet. Egy ilyen... |-> Tovább

2003 Kréta | Gyimesi László1185 | 70% | 2004-06-10
Amikor erre a nyárutói üdülésre készültem, olyan, a szigettel foglalkozó szakirodalmat kerestem a könyvesboltokban, könyvtárakban, melyet előreláthatóan jól tudok hasznosítani ott tartózkodásunk alatt. Négy könyvet találtam, de ebből kettőt tartottam különösen jónak. Az... |-> Tovább

2003 nyár | Gyimesi László657 | 52% | 2004-06-10
Idén nyáron, némi kalandvágy által hajtva úgy határoztunk feleségemmel, hogy a görögországi Nei Pori üdülohelyre saját kocsival utazunk. A szállást az Eurotoursnál foglaltuk le, de ennél több jót nem tudok mondani róluk. Nei Pori térképét és azt a kevés információt... |-> Tovább

Stavros | Omray1223 | 66% | 2004-06-10
Mindkét évben ugyanabban az időpontban indultunk Stavrosba. A Hősök terénél a Szépművészeti Múzeum mellett gyülekezett a csoport. Hatalmas csomagok jellemezték a várakozókat. (Ők biztos nem fognak költeni kint semmire). Hallottam is némelyiktől: 'Készételkonzerv - azon fogunk... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Oldalletöltés ma: 24379

• Összes látogató: 4 548 093

Fani Apartments - Vourvourou
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.