Nyaralásunk Korfun 2008.május 1185 86% 2008-06-09
2008.május 23. indulás Budapest Hõsök terérõl 8:30-kor. A Grand Tours egyik legfiatalabb buszával utazunk (sofõrünk elmondása szerint még nincs másfél éves...).A sofõrök normálisak, bár 'nem túl bõbeszédû egyik sem' Elsõ, és egyben leglényegesebb mondanivalójuk, hogy sietnünk kell, mert éjfélre a görög határon kell lennünk, különben nem fogjuk elérni a kompot! Az egész út... |-> Tovább
Korfu, ahogyan mi láttuk 2007. szeptember 1051 79% 2008-02-07
Odaút:Mi úgy indultunk neki ennek az útnak / a lányom, a párom és én /, hogy semmit nem rendeztünk el elõre, nem foglaltunk szállást stb. 3000 km-t tettünk meg a 10 nap alatt, amit végig a párom vezetett le. Az összes információmat a topikokról, fõként a Hellaszról szedtem le.Szeretném most én is megosztani veletek a saját tapasztalataimat.2007. szeptember 6-án(csütörtökön) indultunk 17... |-> Tovább
Nei Pori 2007 júni.30. - júli.7. 1092 64% 2008-02-02
A párommal 2007 június 30-án érkeztünk meg Nei Poriba. A Dias Zeus Travellel utaztunk. Képeket a Nei Pori 2007 albumban találhattok.Az odaút:A Felvonulási térrõl indult a busz. Természetesen akkor is volt valami rendezvény, ami miatt lezárták a környéket. Szóval nem volt egyszerû csomagostól megtalálni a buszt. A buszrengetegben ott nagyon hátul, a sor végén leltünk rá a'mi buszunkra'.... |-> Tovább
Nei Pori 2007 május 758 56% 2008-01-25
2007 május végén az elsõ csoporttal utaztunk a párommal Neo Poriba az Apollonnal. A Dózsa György útról (Felvonulási tér) indult a busz vasárnap déli 12 órakor és másnap 10 óra körül voltunk a szállodában.Nem kell félni a buszos úttól, többször megálltunk útközben, a sofõrök nagyon segítõkészek. Egyszóval kibírható az egy éjszaka a buszon.Külön érdemes figyelni a tájra... |-> Tovább
Stavros 2007.Augusztus 17-26.-ig 1047 88% 2008-01-08
Elõszó:Az idei évben, úgy volt tervezve, hogy nem megyünk nyaralni, hanem a ház eladással, valamint a költözéssel telik el a nyár.Sajnos nem sokan érdeklõdtek a házért, ezért úgy döntöttünk, hogy IRÁNY HELLASZ!!!Egy kedves ismerõsünkön keresztül értesültünk egy kedvezõ árú, akciós útról, amit rögtön be is fizettünk.Igaz én már háromszor jártam, Stavrosban, de mivel az idei... |-> Tovább
Szilveszter Stavrosban 2007 615 77% 2008-01-06
December 29.Végre elindulunk Görögországba!indulás Bp-Felvonulási tér 12:002 busszal mentünk, a mienk tele, a másik busz félig üres, mivel Nis-nél egy szerb csoportot is felvettünk.A társaság nagy része középkorú, illetve kicsit idõsebb utasokból állt, fiatalok csak kb 20-an voltunk összesen. De amúgy mindenki tök aranyos volt. Sok ismerõs arccal találkoztam a buszon. mind visszajáró... |-> Tovább

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és