Karpathos 2014.08.14.-08.28. | Timea66131727 | 89% | 2014-09-05
Miért is döntöttünk Karpathos mellett? Talán, mert olyan helyre vágytunk ahol még kevesen jártak. Nem fergeteg-partikon szerettünk volna részt venni, hanem a retinánkba beleégő természeti szépségekre voltunk kíváncsiak. Hadiszállásként Pigadiára esett a választás, Karpathos... |-> Tovább

Csodás két hét Asprovaltán 2014. augusztus | ZA071082 | 81% | 2014-09-02
Év elején hosszas gondolkodás után arra a döntésre jutottunk, hogy néhány év kihagyás után ismét autóval vágunk neki Görögországnak, azon belül is Asprovaltára esett a választásunk.Bár sokan negatív jelzőkkel illetik ezt a települést, mi azért választottuk, mivel az... |-> Tovább

Karpathos 2014. augusztus 21-28. | Andris601031 | 79% | 2014-08-31
Az idén Karpathosra utaztunk, tökéletes választás volt. Pihentünk is, láttunk is. Talán a beszámoló nem lesz olyan részletes, és nem ír le annyit a szigetről, mint a többi a honlapon, de remélem segítek valamit vele. 2014. augusztus 21. 4.40-kor kelés, indulás a reptérre. A... |-> Tovább

Paraliai nyaralás 2014. aug.11.-20. | Aderandi921633 | 69% | 2014-08-24
Párommal augusztus 11-20 között Paralián nyaraltunk. Buszos út volt, az Apollon Travel buszával utaztunk, hétfő 12.00-tól Pestről Kecskeméten és Szegeden, illetve Szerbián és Macedónián keresztül egészen Görögországig. Nos, a buszos utakat azoknak ajánlom, akik bírnak sokat... |-> Tovább

Pelion félsziget autóval, 2014. | Gazsa953 | 83% | 2014-08-20
Az idén már sokadik alkalommal döntött úgy a család, hogy ismét Görögországban nyaral, így már csak a célterület kiválasztása volt kérdéses. Az eddigiekben mindig olyan területét választottuk az országnak, ahol még nem voltunk és amelyik még autóval pihenőnap beiktatása... |-> Tovább

Nea Vrasna 2014. augusztus | Pancsika01569 | 68% | 2014-08-17
Az idei nyaralásunk legalább annyira bizonytalan volt, mint az úti cél. Nagyon el akartam menni Pefkohoriba…de aztán hosszas keresgélés után mégis Nea Vrasnán kötöttünk ki. Pihenni szerettünk volna, és utólag azt mondom jól választottunk. A beszámolóm célja, hogy kicsit... |-> Tovább

Korfu - Moraitika - 2014. augusztus | Gyepál1243 | 89% | 2014-08-11
2014. augusztus 1-től augusztus 8-ig voltunk egy hetet Korfun a párommal (utazással együtt még két nap). Az utat az IBUSZ tombolán nyertük, és nagyon örültünk, amikor megtudtuk, hogy Korfut kaptuk, mert úgy... |-> Tovább

Skopelos 2014 a "Mamma mia" sziget- Exact "tollából" | Exact1639 | 88% | 2014-08-01
2014.07.17 – 2014.07.27. (10 nap 8 éjszaka Skopelos) BEVEZETŐ Hosszú lesz… :) ha csak 2 perced van ne állj neki! Elkészült „Exact tollából” élménybeszámolóim legújabb epizódja –Skopelos szigetéről- mely a már az előzőekhez hasonló stílusban... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Összes látogató: 4 548 055

Thassos - Görögország
Szállásajánlatok Thassoson.
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.