Stavros 1997. június 21-július 5 3292 85% 2006-01-02
Korfu és Kréta után megint Görögországba húzott a szívem. Egy ismerõs párral mentem el nyaralni. Két hétre foglaltunk repülõs utat a Jorgos Travelnél.Emlékeim szerint valamikor egész korán reggel indult a gép. A repülés már rutin volt. Kavala repterén szálltunk le, ahonnan még másfél órás buszozás várt ránk Stavrosig. Elõbb keresztülmentünk Kavalán, majd végig a tengerparttal... |-> Tovább
Santorini - Naxos 2004 1486 87% 2005-12-23
Két éve jártam utoljára Görögországban (2002-ben Thassoson), így ideje volt, hogy újra sorra kerüljön.Santorinire akartunk menni, de mivel ez a sziget túl kicsi ahhoz, hogy két hetet töltsünk el ott, (egy hét pedig nem nyaralás), ezért összekötöttük egyik szomszédos társával. Ezt a kombinációt a Neckermann utazási iroda tette számunkra lehetõvé.2004. szeptember 13. Érkezés... |-> Tovább
Kréta 1996 1907 85% 2005-11-29
Kréta 1996. július 18-25.Korfu után már tudtam, hogy Görögország visszahív, és következõ évben Krétára esett a választás. Azért esett így, mert egy Korfun vásárolt képeslapon egy elbûvölõen szép naplementés kép volt Szantorinirõl. Oda akartam eljutni és ebben az évben nem létezett még magyar utazási irodánál „szantorinis' út. Elõször a következõ évben kezdte el a Jorgos... |-> Tovább
Sarti 2004 1003 40% 2005-11-15
07.16. Elsõ nap / az indulásDélelõtt 10.-kor indulunk a Hõsök terérõl. Kiskunfélegyházán és Szegeden még utasokat veszünk fel, majd irány a határ. Sajnos a Belgrádi útfelbontások miatt kénytelenek vagyunk 1 1 órát várakozni a dugóban. Majd 1 óra jó tempó után ismét útfelbontás. Most az autópályán irányonként csak egy sáv járható, így itt 2 órát araszolunk. Már most nagyon... |-> Tovább
Korfui nyaralás 1989 83% 2005-11-11
1995. július 12-19. avagy hogyan szerettem bele GörögországbaGörögország számomra szerelem, mánia, megszállottság. Kifogyhatatlan a látnivalókból és valószínûleg egy élet sem lesz elég minden zugát megismerni. Európa országai között számomra valahogy különc: egyedülálló földrajzi fekvésével, történelmi múltjával, emlékeivel, tájaival, melegszívû lakóival. - De hogyan is... |-> Tovább
Kamena Vourla 2005 2618 54% 2005-10-25
07. 18. HétfõHõsök tere indulás és pihenõkkel megtûzdelt utazás. A buszon 'távolról' ismerkedünk utastársainkkal. A busz több helyen még meg állt Magyarországon, mert utasokat vettünk fel.07. 19. KeddDélelõtt megálltunk Paralián mert volt leszálló. Õk csak idáig utaztak velünk. Majd Kamena Vourlában is tettünk le utasokat.Kimerítõ utazás után megérkeztünk a Hotel Levendibe. A... |-> Tovább

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..