Korfu Arillas 2014 Június 1112 81% 2014-07-19
2hetet töltöttünk itt a Napoleonban - 2felnőtt 2gyerek egy kétszobás nagy családi apartmanban.A ház 400m-re van a strandtól, egy kis domb oldalában. Unitravel csuklott… 23:15-re értünk ide! Meglepődtünk a tulaj figyelmességén: hűtőbe bekészÍtett palackos vÍz, kávétejszÍn, lekvár. Az asztalon süti, nescafé, cukor, teafű… RelatÍv jól felszerelt a konyha. Van kotyogós... |-> Tovább
Nászút a Kikládokon: Milos 2014. 833 81% 2014-07-19
Kis késéssel, este 8 után futott be a hajónk (SeaJet 2) Folegandrosról Adamasba, Milos kikötőfalujába. Ez a falu már érezhetően nagyobb és nyüzsgőbb, mint Folegandros bármely települése. Bőven! Követve az sms-ben kapott instrukciókat leendő házigazdánktól, Antóniától, bementem a kikötővel szembeni turista információs épületbe, magamhoz vettem egy ingyenes térképet (sky map),... |-> Tovább
Nászút a Kikládokon: Folegandros 2014. 681 79% 2014-07-19
Reggel 7-kor indult a gyorshajónk (SeaJet 2) Pireuszból Folegandrosra. Mutatós katamarán, kényelmes fotelekkel, bárral és LCD tévékkel. Mint egy repülőn, csak ez kényelmesebb, mindenhez több a hely. Az első megálló Sifnos szigete volt, jó páran kiálltunk fotózni, persze így útban voltunk mind a leszállóknak, mind a felszállóknak. Vissza is tereltek minket, majd Seriforsnál már előre... |-> Tovább
Paralia mint tökéletes célpont a nyaraláshoz és kirándulások 1358 66% 2014-07-12
Július1.-július 8 Paralia! A nyaralásunk ott kezdődött, hogy Ausztriába megyünk, de a sógorok barátságtalansága miatt inkább kerestem új úti célt. És úgy ébredtem egy reggelen, hogy irány Görögország. Paraliára azért esett a választásom, mert onnan fakultatív programokkal elérhető több úti cél is, mint pl. a Meteorák, Skiathos, Zeusz székhelye és még ott van Dion is. De mint... |-> Tovább
Zakynthos 2014.06.21-28 1595 75% 2014-07-06
Nem régen jöttem haza Zakynthosról! CSODÁLATOS! Néhány infót szeretnék átadni lehet örül neki valaki. Debrecenből repülő, szálláshely Argassi, Mirabelle Hotel a szállás, ajánlom mindenkinek! Mi az 5-s szobát kaptuk, kilátás a tengerre a teraszról, előttünk pálmafa, citromfa. Berendezése teljesen új, 2 személyes a szoba, de még volt benne ágy. Konyha rész, mikróval,... |-> Tovább
Thassos 2014 - Meglátni és megszeretni 2015 83% 2014-07-02
Thassos- Skala Potamia 2014.05.30.-06.08. Az idei nyaralási célpont eldöntése nem volt egyszerű. Vágytam vissza Pargára, ahol már háromszor jártam és ami a szívem csücske; ugyanakkor vonzott Thassos, az általunk eddig még ismeretlen és felfedezetlen sziget. Végül közös megegyezéssel Thassos mellett döntöttünk. A nyaralás baljós előjelekkel indult, ugyanis az általunk kiszemelt... |-> Tovább