A csodák újtán SARTI-ban 2013.07.05-14 | Birsalma | 1778 | 84% | 2013-07-19
Elérkezett a nap, hogy ismét induljunk SARTIRA!Már nagyon vártuk, meg is érkezett értünk 1 óra után nem sokkal a busz és irányt vettünk Szegedre a virágpiacra. Ott összeszedtünk mindenkit, bár a buszon egyedül mi voltunk Kecskemétiek – így biztos nem futottunk bele ismerősbe?... |-> Tovább

A Kelet Virága - 1 hét Zakynthoson - 2013. július | Sealover1555 | 78% | 2013-07-18
Nem tervezek hosszú beszámolót írni. Csak röviden és hitelesen közölni amit láttam, tapasztaltam. A hitelességet remélem meg tudja majd erősíteni valamilyen úton módon két (remélhetőleg ezt a bejegyzést is olvasó) helyi idegenvezető hölgy is:), akikkel Zakynthos-i... |-> Tovább

Kissék Kefalóniában 2013.06.29-07.06 | Kiss.peter5 | 2801 | 84% | 2013-07-16
Nagyon régen vártam már ezt a hetet,Mikor buszunk végre Kefalóniába mehet.Előtte otthon pakolás, nagy sürgés forgás,Nézzük hogy esik kézre a bőrönd fogás.Mindent viszünk amit csak enni lehet,Idén főzünk, ezért a táska tele mehet.Jég akkuként végzi a sertés szűz,A jeges... |-> Tovább

Parga 2011 | Kovat881293 | 86% | 2013-07-15
Még az év elején megszületett a döntés, hogy nyáron ismét Görögország legyen a cél. Számolgattunk, mindent összevetettünk, és elhatároztuk, hogy az előző évektől eltérően saját autóval megyünk. Nem kis döntés volt, bár hosszú (1100 km-es) utat már letudtam egyszer, de... |-> Tovább

Sarti 2012, 3 generáció autóval repülővel | Ssx799 | 87% | 2013-07-15
Tavaly voltunk Sarti-n, és nagyon meggyőzött minket, viszont 1 hét nagyon kevés volt. Idén azt találtuk ki, hogy 2 hetes nyaralás lesz, végig Sarti-n, 1 hét kettesben a feleségemmel, 1 hét a gyerekeink (5 és 7évesek) és szüleim társaságában. A feleségemnek és nekem ez a 4.... |-> Tovább

Három évszakos* nyaralás Thassoson :) | Rollo1286 | 89% | 2013-06-27
Kissé nehezen dőlt el az idén, hogy a szezonelői pihenést hova is tervezzük. Az viszonylag hamar kiderült, hogy csak a Thessalonikibe repülés jöhet szóba, így az onnan elérhető helyszínek között keresgéltem.Ám ez a része Görögországnak egy picit a senki földje; magán viseli... |-> Tovább

Pünkösdi hosszú hétvége Észak-Görögországban | Rollo1198 | 89% | 2013-05-23
Pünkösdi hosszú hétvége Észak-Görögországban (Platamonas-Nei Pori, Meteórák, Olympos)...Pünkösdi lett, bár nem annak indult: április utolsó hétvégéjére sikerült jó áron repjegyekhez jutnom Thessalonikibe. A terv az volt, hogy egy remélhetőleg kellemes időjárású... |-> Tovább

Korfu by Wucy | Wucy | 2919 | 90% | 2013-02-05
Ismét eltelt egy év. Tavaly Sartiról irtam nektek beszámolót, most pedig az idei Korfus nyaralásunk élményeit szeretném veletek megosztani. Sarti után Korfura esett a választás, mégpedig úgy, hogy a Jón-tenger varázslatos szigetei után kutatva nem sikerült eldönteni vajon melyik... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Oldalletöltés ma: 12882

• Összes látogató: 5 094 425

Repülőjegy - Online jegyvásárlás
Repülőjegy foglalás fapados és egyéb járatokra, több száz légitársaság ajánlatai, gyors és kényelmes.