Görögország 2006. július
Július 13-án 6:15-kor hagytuk el az országot, autóval vágtunk neki Görögországnak. A magyar határon a reggeli váltás 6:30-kor van, szerencsére ezt pont elkerültük. A szerb és a makedón autópályák díjai azonosak voltak a honlapon közzétettekkel. Mi a magyar és szerb határ közötti pénzváltóban váltottunk eurót szerb dínárra és makedón denárra. Összesen 50 eurót váltottunk át, de ebbõl még kávézni is tudtunk a szerb OMV kúton, ahol a mosdó tiszta és ingyen használható. Ja és még a határon kéregetõ gyerekeknek is adtunk egy keveset. A makedónoknál meg kellett állnunk tankolni, elfogadták az eurót, kb. 1 euró volt 1 liter gázolaj, pont mint a görögöknél. Délután 3 óra körül értünk Görögországba. Az elsõ éjszakát Platamonban töltöttük, itt felsétáltunk a fellegvárhoz, ahová bemenni már nem tudtunk, mert 3-kor bezárt.Pénteken 8-kor elhagytuk szállásunkat. A Tembi völgyben megálltunk egyet sétálni. Ezután a Meteorák felé vettük az irányt. A belépõ a kolostorokba 2 euró/fõ, pont mint 2 évvel ezelõtt, amikor elõször jártam itt. A Saint Stephen’s kolostor volt az egyik amit megnéztünk. Itt apácák élnek és nagyon szépen rendben tartják a kolostort és annak udvarát. A templom falán található freskókat éppen most újították, fantasztikus volt, ahogy a festõk dolgoztak.Ebéd után elindultunk nyaralóhelyünk felé. Nem mentünk be Athénba, mert tudtuk, hogy...

Ancsika 2006-07-26

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..