Milosi beszámoló 2009
A Hellasz fórumnak köszönhetően került látókörünkbe Milos. Tájékozódtunk az interneten, és úgy döntöttünk, hogy ezt látnunk kell!!!!Mindent megszerveztünk itthonról, szállást, kompot stb…A szállásért 4 napi előleget utaltunk még februárban.2009. június 6-ám indultunk autóval. Észak Görögországban Olympic beachen volt a tranzitszállásunk az Areti Hotelben. (950 km). Másnap reggel indultunk Athén-Pireusba. Délután 3 óra körül értünk a kikötőbe. (450 km) Autóval Pireusba való bejutás nem gyerekjáték. A közlekedési kultúra erre felé enyhén szólva is véleményes. Piros lámpa, elsőbbségadás, index nem mindig használatos. Az óriási forgalomban nagyon vigyázni kell, mert pillanatok alatt össze lehet törni az autót. A pireusi kikötő zárt, kerítéssel határolt, különböző számozású kapuk (Gate) vannak. Nem minden kapun lehet behajtani autóval. A kikötőn belül már végig lehet menni egyik kaputól a másikig autóval is. Az E6-E7 kapuknál indulnak a hajók a Kikládokra. A kikötőn belül a kikötői rendőrség tagjai irányítják a forgalmat. Ha érvényes jeggyel nem rendelkezünk, elküldenek. Az E6-os kapuval szemben egy gyalogos felüljáró után található Pireus metro megállója. Kikötő területén belül vannak a különböző hajótársaságok saját jegyirodái (konténerekben). A kikötőt körülvevő utcákban vannak olyan jegyirodák is, amelyek szinte minden társaság...

Babar 2009-07-12

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..