Tolo 2010. 09. 18.-09.25.
2010.09.17-én indultunk Görögországba a Planetárium elől. 7.30-ra kellett odaérni, és 8kor indult a busz. Esett az eső, alig vártuk, hogy felülhessünk a buszba, és elinduljunk Toloba! (A Dias Zeus irodánál fizettünk be a nyaralásra.) Kis ázás után végül elindultunk. Megálltunk Szegeden és Kecskeméten, ahol felvettünk 2-2 utast. A Virágpiacon volt hosszabb pihenő a nagy út előtt. Szerencsére a határokon nem álltunk sokat, nem ment zökkenőmentesen persze, de nem panaszkodhatunk. Elég gyorsan haladtunk, és éjfél körül már a görög határon voltunk. Hajnal 2, fél 3 körül kiraktunk elég sok utast Paralian és Olympic Beachen, és így csak tízen maradtunk a buszon, akik Toloba tartottak. Így már lett volna elég hely kényelmesen aludni a buszon, de ez nem igazán jött össze mégsem. Reggel még tartottunk egy megállót, és utána már nem is nagyon tudtunk aludni, csak gyönyörködtünk a tájban. Görög idő szerint 11 körül meg is érkeztünk Toloba, ahol Ági fogadott minket. Mi a Polydorban szálltunk meg, hova kis busz vitt fel minket és a csomagjainkat. Kb 33-35 fok volt, mikor megérkeztünk, és egy darab felhő nem volt az égen. Ezen felbuzdulva kipakoltunk nagyjából, és már mentünk is a partra. A szélesebb, homokos részre mentünk mindennap, bár elég messze volt a szállástól, de nekünk ez jött be. Első nap csak strandoltunk, élveztük a meleget. A homok szinte sütött, alig bírtam elmenni a...

Barbeszka 2010-10-04

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..