2010.június- Egy hét Sartin
Nulladik és első nap: 2010.06.19-én 18:15-kor indultunk Szegedről.Röszke felé vettük az irányt, és akadálymentesen utaztunk Sartiig. (Rendőr akadt bőven, de betartottuk a korlátozásokat, így nem volt gond.) A határokon kb. 20-30perc várakozás, az idősebb családtagok miatt Thesszalonikiig 5 db megálló. Szerbiában szinte végig szakadó esőben, szélben, viharban mentünk, és ez éjszaka még fárasztóbb, arról nem is beszélve, hogy valakinek mindig pisilni kellett…Szó mi szó, 8 fővel nem lehet olyan gyorsan haladni.A pályadíjakra már nem fecsérlem a szót, benzinkút szinte 10-15 kilométerenként van Szerbiában, mondjuk mi csak Macedóniában tankoltunk. Mindenképpen meg akartunk állni Thesszalonikiben, hogy megnézzünk egy-két látványosságot. Gyorsan találtunk parkolóhelyet, de arra nem gondoltunk, hogy vasárnap minden zárva van!!! Se piac, se torony….. Bámészkodtunk egy kicsit, aztán végül a másfél órás szünet után tovább indultunk Sartiba!11:45-re értünk Sartiba. (ez így ijesztő, de…) Ez annyit jelent, hogy ha levonom a Szalonikiben eltöltött időt (kb 90 perc), és a határoknál a várakozási időt (25-35-20perc), mínusz levonom azt az egy óra pluszt, ami az időeltolódás miatt hozzáadódott, akkor az 5 db pihenővel együtt a menetidőnk 13 és fél óra volt.Délben már a szállásunkon pakolgattuk a csomagjainkat.Gyors ebéd következett, és csodálkozás, hogy milyen gyönyörű helyre is...

Bforgo 2010-07-14

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..