Egy csodálatos utazás 10 napra Sartira

Irány Sarti! Végre elérkezett a várva várt nap. Már alig vártuk, hogy 2012-07-06. péntek elérkezzen és mehessünk a buszhoz, aztán indulás Görögországba. Elindultunk hát a Domusz parkolóba, ahol már többen is várakoztak a buszra. Hosszas várakozás után megérkezett egy transzfer járat, amivel kivittek bennünket az Auchan parkolóba ahol megérkezett a várva várt Apollon Traveles busz. Kicsit csalódott voltam abból a szempontból, hogy a sofőr szállt le és kérdezte a nevünket, nem pedig egy idegenvezető, vagy Apollonos munkatárs. A buszon nagyon jó helyünk volt, viszont rettentő meleg volt. Csorgott rólunk a víz, egész éjszakáig. Nos, végre elindultunk Kecskemétről, Kiskunfélegyházás át Szegedre, ahol mindenkit felszedve megálltunk a Virágpiacon, hogy összevárjunk minden buszt és ráhangolódjunk a hosszú útra. Minden rendben volt, így 30 perc állás után elindultunk, egészen a magyar határig. Rövid várakozás után át is jutottunk Szerbiába, majd egész éjjel itt voltunk, hosszú kanyargós, szerpentines úton. Hajnali 2 körül értünk át Macekodiába, majd 5 körül Görögországba. Minden határon rövid időket álltunk, igazából péntek 13.30körül indultunk Kecskemétről és szombaton 9 órakor már Sartin voltunk a buszmegállóban. A fórumon sokat olvastam az idegenvezetőkről, így Leorol is, kicsit tartottunk tőle, ha esetleg őt kapnánk, és mit ad Isten őt kaptuk! ? Higgyétek...