2011. Naxos és Amorgos
Mivel az előző években teljesen beleszerettünk a Kiklád-szigetekbe, ezért nem volt kérdés merre vigyen az útunk idén. Az első számú kiszemelt Amorgos szigete volt, nagyon tetszettek a képek, amiket láttam róla. Az idulásunk előtti néhány hónapban minden reggel munka előtt a webkamerát figyeltem Aegiali kikötőjéről, pontban 6-kor érkezett a szigetre a Blue Star hajója, alig vártam már, hogy én is ott lehessek. Májusban vettük meg a jegyeket Athénig, onnan hajóztunk volna tovább Amorgosig. Mivel a csatlakozással sosincs szerencsénk, előtte beiktattunk még Naxos szigetét egy pár napra.Így alakult ki a 4 nap Naxos, 9 nap Amorgos és 1 nap Athén kombináció.2011. szeptember:Eljött a várva várt nap, szokás szerint az éjszakai Maláv járattal repülünk Athénig. Hajnali 3 körül megérkezünk, gyors csomagfelvétel után megvettük a buszjegyet az X96-os járatra. Ugyanúgy mint tavaly a kikötőig 3 óra az út, megint korán érkeztünk Piraeusba. Meleg, párás a levegő már így hajnalban is, de nem bántuk, erre vártunk egész évben. Hat órakor nyit a jegyárus, neten már kifizettem a hajóutat Naxosig, illetve a visszautat is Amorgosról Piraeusba, csak át kellett vennünk a jegyeket. A Naxos-Amorgos utat majd helyben intézzük, valami gond van a Skopelitis Express járattal, így még variálunk melyik hajóval menjünk.Naxos felé:Naxosig a menetidő emlékeim szerint 4-5 óra, elég is volt, nem bírom a hosszas...

Bocicica 2012-05-21

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..