Nyaralás Moraitikán - Korfu 2003
Életem öt görög nyaralásából most a negyedikrõl szeretnék írni. Igaz, hogy már szerepel korfui nyaralás a leírásokban, de mivel 2003-as még nem, ezért gondoltam, hogy leírom az élményeimet, és talán még én is tudok valami újról írni.2003. június 23-án indultunk Gyöngyösi felszállással az azóta már megszûnt Eurotours-sal. Mivel éjszaka 1 órakor indultunk, kicsit fáradtak voltunk már induláskor is, ráadásul reggel még mindig Magyarországon voltunk, mivel az összes felszállóhelyet összejártuk, és begyûjtöttük a nyaralni vágyó utasokat.Az út kicsit hosszabb volt, mint elõzõ útjainkon, mert Bulgárián keresztül mentünk, de szép tájakat láttunk útközben, és az utaskísérõ hölgy mindent megtett, hogy jól érezzük magunkat. Az éjszakai indulás miatt két éjszakát töltöttünk a buszon. (Ezt nem ajánlom jó szívvel senkinek.) De erõt adott a tudat, hogy nemsokára milyen gyönyörû helyen lehetünk.Igoumenitsa kikötõjébõl indultunk át Korfu szigetére, mindenki elgyötörten, de azért lelkesen várta, hogy Lefkimmiben kikössünk. A kompon volt lehetõség kicsit felfrissülni, és elfogyasztani egy frappét, vagy üdítõt, ki mit kívánt, hogy újult erõvel nézzünk szembe az utazás még hátralévõ részével.Lefkimmiben újra buszra szálltunk, és Moraitikán az Aquarios Apartmanház elõtt szálltunk le, hogy elfoglaljuk szobáinkat. Mi négyen voltunk, két szobában, ami teljesen...