Kefalonia 2010.06.26-tól 14 napig a miének volt
Pár év várakozása után végre befizettünk egy 14 napos nyaralásra, melytől a párom úgy irtózott, mint a tűztől, hisz mit fogunk csinálni 14 napon keresztül, Ő nem gyík, hogy a napon süttesse magát, és nem is az a típus, aki egy helyben tud lenni napokig. Én nyertem, érveim meggyőzték, hogy 1 hét nem pihenés, kell a 2 hét, majd meglátja. Biztos benne, hogy egy hét után menekülni akar majd a szigetről.Hát így vágtunk neki ennek a 2 hétnek.:-)Kora reggel hajnal 4:00-kor keltünk, még az utolsó dolgokat is betömtük a bőröndbe. Aztán irány a Hősök teres, hisz a homokóránál 6:45-kor volt a találkozó. Szerencsére mindenki korábban érkezett, így már 6.40-kor Szeged felé vettük az irányt. Nagy szerencse az ilyen utastársak. Szegeden 4 busz találkozott és egy gyors, flott átszállásokkal mindenki a helyére került. Mi a Grand 2-es buszba utaztunk félig teli létszámmal. A Magyar határon nem sokat időztünk összesen 4 percbe került és már a senki földjén voltunk 10:14-kor. Szerbeknél már nem voltunk ilyen szerencsések, csak 10:55-kor tudtunk belépni az országba. Szerb-Macedon határhoz 18.07-kor értünk, ahol a Szerbek hamar tova is engedtek és meglepően a Macedonok is csak 15 percet szöszöltek az útlevelekkel. Így 18:41-kor ismét az autópálya betonját koptattuk, haladva Görögország felé. Utolsó határhoz 20:52-kor értünk, ahol ismét nagyon gyorsan végeztünk, mind a két határ meg...